پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۲۱۰
|
کد خبر: ۱۰۲۷
دبیر علمی سومین سمینار شیمی کاربردی ایران تشریح کرد:

۲۶۰ مقاله به سومین سمینار شیمی کاربردی ایران ارسال شد

دکتر جلال بصیری پارسا اظهار داشت: از ۲۶۰ مقاله ارسال شده، ۲۰۰ مقاله مورد قبول واقع شد که در قالب ۱۵۰ پوستر و ۳۰ سخنرانی ارائه شده است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر جلال بصیری پارسا، عضو هیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا و دبیر علمی سومین سمینار شیمی کاربردی ایران، به محتوای برنامه های این سمینار اشاره کرد و افزود: اولین سمینار شیمی کاربردی در تبریز و دومین سمینار در زنجان و اکنون دانشگاه بوعلی سینا افتخار میزبانی و برگزاری سومین سمینار را دارد.

وی افزود: شروع برنامه ریزی ها برای این سمینار از اوایل سال گذشته صورت گرفت و ثبت نام جهت شرکت در سمینار از اسفندماه سال ۹۶ و ارسال مقالات آغاز شد؛ از ۲۶۰ مقاله ارسال شده، ۲۰۰ مقاله مورد قبول واقع شد که در قالب ۱۵۰ پوستر و ۳۰ سخنرانی ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: محورهای این سمینار ۱۶ گانه است، به طوری که از سراسر ایران مقاله داریم و عناوینی را انتخاب کردیم که جنبه شیمی کاربردی دارند.

دبیر علمی سومین سمینار شیمی کاربردی از همکاری های علمی دانشکده های شیمی کاربردی سراسر کشور و مسؤولین دانشگاه بوعلی سینا نیز تشکر کرد و افزود: امیدوارم محتوای علمی سمینار بتواند راهگشا باشد.

خبرنگار: اسدی

عکس: امینی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری