پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۱۱۳
|
کد خبر: ۱۰۴۵
با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛

رئیس دانشگاه فناوری های نوین قوچان ابقا شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر علی اصغر بهشتی رئیس دانشگاه فناوری های نوین قوچان را در سمت ریاست دانشگاه ابقا کرد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۹ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۷

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی در حکمی علی اصغر بهشتی را به مدت چهار سال در سمت ریاست دانشگاه فناوری های نوین قوچان ابقا کرد.

در این حکم انتصاب خطاب به بهشتی آمده است: «ضمن قدردانی و تشکر از خدمات ارزنده‌تان و به استناد تبصره ۱ ماده ۴ آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری برای مدت چهار سال در سمت ریاست فناوری های نوین قوچان ابقا می‌شوید.

امیدوارم با سعی و اهتمام جناب‌عالی و بر اساس اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره‌مندی از تجربه‌های مفید استادان، محققان و کارشناسان و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان و هم‌فکری با سایر مسئولان دانشگاهی برای اعتلای نظام آموزش عالی کشور گام‌های مؤثری بردارید.

انتظار می‌رود با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه و با اتکال به خداوند متعال نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.»


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه