پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۴۲۹
|
کد خبر: ۱۰۴۷
با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛

سرپرست پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر علی شریف نژاد را به عنوان سرپرست پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی منصوب کرد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۷

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، علی شریف نژاد را به سمت سرپرست پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی منصوب کرد.

در این حکم انتصاب خطاب به دکتر شریف نژاد آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و براساس پیشنهاد معاون پژوهش و فناوری و معاون وزیر و رئیس سازمان اموردانشجویان به موجب این حکم به سمت سرپرست پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود با توکل به خداوند سبحان، برپایه قوانین، سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید و با همکاری اعضای هیئت علمی و کارکنان پژوهشگاه ماموریت ها و وظایف محوله را به نحو احسن به انجام رسانید.

بدین منظور شایسته است، استفاده بهینه از امکانات موجود را برای تحقق ماموریت های پژوهشگاه در صدر امور قرار دهید.

با همکاری سایر موسسات آموزش عالی، ارگان ها و سازمان های دولتی و غیردولتی زمینه مناسب برای تولید دستاوردهای پژوهشی، نوآورانه و فناورانه در حوزه تربیت بدنی را فراهم سازید.

امیداست با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیرو امید در حفظ بیت المال بکوشید و نهایت اهتمام خویش را در اعمال سیاست های موثر در صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت مقررات مالی ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن پژوهشگاه به کار بندید.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری