پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۴۱۲
|
کد خبر: ۱۰۸۰
مراسم تکریم و معارفه رؤسای جدید و پیشین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، با حضور شخصیت‌های کشوری و دانشگاهی در دانشگاه تهران برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۷

به گزارش بسنا، مراسم تکریم و معارفه رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با حضور دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه تهران برگزار شد.

در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام و المسلمین محمد محمدیان، رئیس سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تکریم و با قرائت حکم مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی، به عنوان رئیس جدید این نهاد معرفی شد.

گفتنی است در این مراسم دیگر شخصیت های کشوری و دانشگاهی از جمله حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، حجت الاسلام والمسلمین قمی، معاون دفتر مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، دکتر سورنا ستاری، معاون علم و فناوری ریاست جمهوری، رئیس جهاد دانشگاهی، مدیران دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، اعضای شورای انقلاب فرهنگی، روسای دانشگاه‌های کشور و برخی دیگر از مسئولان و استادان دانشگاهی حضور داشتند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست