پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۰۷۷
|
کد خبر: ۱۲۰۱
دکتر محمدی فر در مراسم افتتاح خوابگاه شهید مصطفوی:

دانشکده صنایع غذایی بهار باید به صنعت متصل شود

رئیس دانشگاه بوعلی سینا تأکید کرد: باید کمک کنیم که این دانشکده با آزمایشگاه های مجهز در اختیار دانشجویان و اساتید باشد و تلاش کنیم که دانشکده صنایع غذایی را به صنعت متصل کنیم؛ این وظیفه ما است که دانشجویان را اشتغال پذیر و کارآمد بار بیاوریم.
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۰۹ مهر ۱۳۹۷

دکتر یعقوب محمدی فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا در مراسم افتتاح خوابگاه دانشجویی شهید میلاد مصطفوی دانشکده صنایع غذایی بهار و پس از بازدید از واحد های خوابگاه گفت: از مسوولین استان و خانواده های معزز شهدا و همچنین از مالک محترم این ساختمان که با دانشگاه بوعلی سینا همکاری و مساعدت داشته اند، تشکر می کنم و همچنین از دکتر ساکی رئیس سابق این دانشکده، که به رفع نواقص این مجموعه پرداختند نیز تشکر ویژه دارم.

وی اظهار داشت: حق بچه های این سرزمین بیش از این ها است و وظیفه ماست که تلاش کنیم و حقمان را به شهدا و مردم ادا کنیم.

دکتر محمدی فر گفت: سال گذشته بیشترین هزینه را که حدود شش میلیارد تومان بود، برای کارهای رفاهی و خوابگاه دانشجویان صرف کردیم؛ همچنین ما در اینجا زمینی داریم به مساحت هفت و نیم هکتار که امیدواریم کلنگ زنی شود و با کمک خیرین بتوانیم دانشکده صنایع غذایی شایسته دانشجویان داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: باید کمک کنیم که این دانشکده با آزمایشگاه های مجهز در اختیار دانشجویان و اساتید باشد و تلاش کنیم که دانشکده صنایع غذایی را به صنعت متصل کنیم؛ این وظیفه ما است که دانشجویان را اشتغال پذیر و کارآمد بار بیاوریم.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا در نهایت خطاب به دانشجویان این دانشکده گفت: شهر بهار از سرمایه های معنوی استان همدان است و ما شخصیت های برجسته ای در این شهر داریم، ما خوابگاهی می خواهیم که در شأن شهید سیدمیلاد مصطفوی عزیز باشد؛ این خوابگاه باید محلی برای تحصیل و کارهای معنوی شما باشد، تا در آینده بتوانید برای کشور مؤثر واقع شوید.

خبرنگار: مرادی

عکس: کاویانی راد


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست