پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۸۸۶
|
کد خبر: ۱۲۴۳
مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبري در دانشگاه بوعلي سينا:

تحصيل، تهذيب و ورزش، 3 اصل مهم در ارتقاء دانشجویان

حجت الاسلام و المسلمين علی محمد عباسي، در مراسم معارفه دانشجويان جديد الورود 97 اظهار داشت: طبق فرمايش مقام معظم رهبري، باید به تحصيل، تهذيب و ورزش اهميت داده شود چون این ها 3 اصل در ارتقاء دانشجویان هستند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۱۶ مهر ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، حجت الاسلام و المسلمين علی محمد عباسي، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبري در دانشگاه بوعلي سينا، در مراسم معارفه دانشجويان جديد الورود 97 در ابتداي سخنراني خود به فرمایشی از مقام معظم رهبري در خصوص تحصيل، تهذيب و ورزش اشاره كرد و گفت: به علم و جايگاه خود اهميت بدهيد و در خصوص اهداف آموزشي خود مطالبه گر باشيد و از مسؤولان درخواست كنيد كه بستر هاي مناسبي را براي رشد شما فراهم كنند.

وي افزود: با اولويت بندي مسير علمي و آموزشي خود، به اهميتي كه تذهيب، انجام واجبات و ترك محرمات دارد توجه نماييد.

حجت الاسلام والمسلمين عباسي بيان كرد: انساني مي تواند متخصص و معتهد باشد، كه هر دو بال علم و تقوا را با هم داشته باشد زيرا اگر يكي از اين دو بال باشد و ديگري نباشد طي مسير امكان پذير نيست، لذا نياز است در كنار علم و آموزش به تذهيب نيز اهميت داده شود.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبري در دانشگاه بوعلي سينا تصريح كرد: نياز است كه به ورزش اهميت بيشتري دهيد؛ از مسؤولين تقاضا دارم كه همت نمايند و از بستر هاي مناسب جمعيت استفاده كنند و ظرفيت هاي تربيت بدني را براي شما فراهم نمايند.

وي در پايان خاطرنشان كرد: در كنار ورزش، تهذيب و تحصيل، با برنامه ريزي و رشد در برنامه هاي فرهنگي، تشكل ها، انجمن هاي علمي و كانون هاي فرهنگي عضو باشيد و مديريت را تمرين كنيد تا تجربه كسب كرده و بتوانيد رشد علمي و فرهنگي و سياسي داشته باشيد، چرا كه جامعه نيازمند چنين انسان هايي است.

خبرنگار: مولوی

عکس: امامی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست