پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۷۲۸
|
کد خبر: ۱۲۴۴
دکتر اسدالله نقدی تأکید کرد:

حرمت قانون در دانشگاه بايد حفظ شود

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در جمع دانشجویان جدیدالورود97 تأکید داشت: شعار ما اين بوده كه حرمت قانون در دانشگاه بايد حفظ شود و دانشگاه موظف است حمايت تحصيلي، علمي و فرهنگي از دانشجويان نمايد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، دكتر اسدلله نقدي، معاون دانشجویی دانشگاه بوعلي سينا در مراسم معارفه دانشجويان جديد الورود گفت: اين مراسم به همت معاونت دانشجويي و معاونت فرهنگي و اجتماعی دانشگاه به صورت مشترك برگزار شده است و شركت هاي پشتيباني و شوراي صنفي نيز در برگزاری اين برنامه در كنار ما هستند.

دكتر نقدي خاطرنشان کرد: شايد در اين ٤ سال تحصيل خود بيش از هر موردي با امور دانشجويي سر و كار داشته باشيد كه همكاران ما در اين حوزه با تمام توان در كنار شما خواهند بود؛ انتظار ما اين است كه شما، به بودن در دانشگاه بوعلي سينا افتخار كنيد.

وی تشريح كرد: معاونت دانشجويي چند حوزه اساسي دارد كه عبارتند از تغذيه، اسكان، كميسيون موارد خاص، كميته انضباطي، مشاوره و تربیت بدنی و فوق برنامه؛ در حوزه سراها و خوابگاه هاي دانشجويي بايد تمام الزامات خانه و خانواده رعايت گردد، كه ما در اين حوزه تلاش مي كنيم شرايط را براي شما مساعد كنيم و از شما نيز در اين زمينه همكاري هاي لازم را خواستاريم و به ويژه براي اينكه كلمه سراي خانواده ايجاد شود، به مجموعه مدیریت امور دانشجویی مراجعه فرمائيد.

نقدی اضافه كرد: ما از شما مي خواهيم كه نهايت دقت را در مصرف منابع داشته باشيد؛ همچنين، ورود و خروج خوابگاه قواعد خاص خود را دارد كه همه موظف به رعايت آنها هست؛ از طرفي، اين وظيفه دانشجو است كه در صورت عدم حضور خود در خوابگاه به سرپرستان خوابگاه اطلاع دهد.

معاون دانشجويي دانشگاه بوعلي سينا اظهار داشت: دانشگاه در سلف هاي سه گانه خود، غذاي دانشجويان را تأمين مي كند و سعي دارد بهترين كيفيت ها را در اختيار شما قرار دهد؛ سعي ما اين است كه دورريز غذا كمتر باشد.

دكتر نقدي افزود: اداره كل تربيت بدني آمادگي اين را دارد كه زمان هاي خالي دانشجويان را پر كند و براي استفاده شما دانشجويان، فضاهاي ورزشي حتي روزهاي پنجشنبه و جمعه نيز قابل استفاده باشند.

وي در ادامه بيان كرد: در حوزه مركز مشاوره، از دانشجويان خواستاريم كه اگر در خصوص مسائل تحصيلي، روابط اجتماعي و ... دچار مشكل شدند به مركز مشاوره مراجعه نمايند، تا اين مركز در زمينه هاي اجتماعي، روان شناسي به شما كمك نمايند.

دكتر نقدي تأکید كرد: در حوزه كميته انضباتي، كه البته بنده اين آرزو را دارم كه ورودي آن صفر شود، اما به هر حال در هر جامعه اي عده اي هستند كه هنجار ها را رعايت نمي كنند؛ در اين مورد كتابچه اي تهيه شده كه در اختيار شما قرار داده مي شود و شما را با مواردي كه كميته انظباتي و كميته موارد خاص دارد، آشنا مي كند.

معاون دانشجويي دانشگاه بوعلي سينا بیان كرد: با توجه به اينكه دانشگاه بوعلي سينا میزبان دانشگاه بین المللی D8 و همچنین دانشجویان غیرایرانی مي باشد و به خاطر اينكه اين دانشجويان مهمان ما هستند، بايد نهايت ويژگي و خصلت ايراني، كه مدارا و مهمان نوازي است در اين زمينه رعايت كنيم چرا كه اين مورد مطابق با دين و خصلت ايراني ما است.

نقدي در پايان گفت: شعار ما اين بوده كه حرمت قانون در دانشگاه بايد حفظ شود و دانشگاه موظف است حمايت تحصيلي، علمي و فرهنگي از دانشجويان نمايد، بنابراين بايد كاري كنيد كه ما به شما و شما به ما افتخار كنيد و نهايتا كشور به ما افتخار كند.

خبرنگار: قیاسی

عکس: امامی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست