پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۶۳۲
|
کد خبر: ۱۲۴۵
معاون فرهنگي و اجتماعی دانشگاه بوعلي سينا خطاب به دانشجویان ورودی97:

در كنار فعاليت هاي علمي به فعاليت هاي متنوع فرهنگی در دانشگاه بپردازيد

دكتر اكبر عروتي موفق، در مراسم معارفه دانشجويان جديد الورود97 اظهار داشت: به دانشجويان پيشنهاد مي كنم كه در كنار كارهاي مختلف از تحصيل خود غفلت نكنند و در كنار برنامه ريزي هاي درسي و فعاليت هاي علمي به فعاليت هاي متنوع فرهنگی و اجتماعی در سطح دانشگاه بپردازند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، دكتر اكبر عروتي موفق، معاون فرهنگي و اجتماعی دانشگاه بوعلي سينا در مراسم معارفه دانشجويان جديد الورود97، ضمن اشاره به اين موضوع كه اين دانشجويان در زمان ثبت نام با گروه هاي ستاد استقبال آشنا شدند، بيان كرد: در مجموعه فرهنگي، ما خانه فرهنگ را داريم كه داراي انجمن هاي علمي دانشجویی فعال مي باشد و از هفته آينده فرآيند انتخابات آنها نیز آغاز خواهد شد.

وي افزود: در دل معاونت فرهنگي و اجتماعی مجموعه كارستان را داريم كه يك مجموعه كارآفرين است و مباحث علمی را به حوزه کار و فناوری پیوند می دهد، که فرصت مناسبی برای فعالیت دانشجویان است.

دكتر عروتي خاطرنشان كرد: مجموعه های فرهنگي دانشگاه بوعلی سینا متشكل است از ١٣ كانون فعال، 4 تشكل دانشجویی اسلامي با گرايش هاي مختلف سیاسی، هيأت دانشگاه كه زير نظر نهاد مقام معظم رهبري فعاليت مي كند و بسيج دانشجويي كه در دانشگاه فعال مي باشند.

معاون فرهنگي و اجتماعی دانشگاه افزود: كانون هاي خوابگاهي و نشريات دانشجويي مجموعه هاي گسترده اي هستند كه فعاليت هاي مختلف دانشجویی را در دانشگاه انجام مي دهند.

وي در پايان بيان كرد: به دانشجويان پيشنهاد مي كنم كه در كنار كار هاي مختلف از تحصيل خود غفلت نكنند و در كنار برنامه ريزي هاي درسي و فعاليت هاي علمي به فعاليت هاي متنوع در سطح دانشگاه بپردازند.

خبرنگار: قیاسی

عکس: امامی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست