پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۶۷۳
|
کد خبر: ۱۲۷۴
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ بخشنامه ای به دانشگاه ها مبنی بر موجه بودن غیبت دانشجویان شرکت کننده در مراسم پیاده روی اربعین ۹۷ خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۲۲ مهر ۱۳۹۷

به گزارش بسنا و به نقل از مهر، دکتر مجنبی شریعتی نیاسر با اعلام این خبر، افزود: غیبت دانشجویان دانشگاه های سراسری که متقاضی حضور در مراسم پیاده روی اربعین هستند موجه است.

معاون آموزشی وزارت علوم افزود: قرار است بخشنامه ای مبنی بر موجه بودن غیبت دانشجویان متقاضی شرکت در مراسم پیاده روی اربعین به تمام دانشگاه های سراسری ابلاغ شود.

غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم نیز اخیرا مصوبات ستاد ملی اربعین دانشگاهیان جهت اجرا در سطح دانشگاههای کشور را ابلاغ کرد.

فضا سازی مناسب فرهنگی در سطح دانشگاه به مناسبت ایام اربعین حسینی، حمایت از برپایی موکب‌های دانشجویی در داخل دانشگاه، مساعدت در اعزام به صورت کاروانی با تاکید بر اولویت اعزام زیارت اولی‌ها، تسریع در اخذ مجوز خروج دانشجویان مشمول نظام وظیفه، از جمله مفاد این ابلاغیه بود.

پیش از این دانشگاه آزاد اسلامی نیز با ابلاغ بخشنامه ای از تمام واحدهای این دانشگاه درخواست کرده بود ضمن همکاری با دانشجویان متقاضی شرکت کننده در مراسم پیاده روی اربعین، غیبت این دانشجویان را موجه محسوب کنند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر