پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۸۸۶
|
کد خبر: ۱۲۸۱
مهلت ثبت نام برای شرکت در بیست و هفتمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه فردا سه شنبه ۲۴ مهرماه به اتمام می رسد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۲۳ مهر ۱۳۹۷

به گزارش پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا (بسنا)، ثبت نام بیست و هفتمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه که از ۱۰ مهر ماه آغاز شده بود فردا سه شنبه ۲۴ مهرماه پایان می یابد.

تمام دانشجویان متقاضی دانشگاه‌های دولتی، غیر انتفاعی و پژوهشگاه‌های تابعه وزارت علوم همچنین دانشگاه‌های پیام نور و فرهنگیان می‌توانند تا فردا با مراجعه به سایتportal.saorg.irنسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند.

مهلت ثبت نام در فراخوان جشنواره دانشجویان نمونه سال ۹۷ که بیست و هفتمین دوره رقابت میان متقاضیان این جشنواره است، بر اساس زمان‌بندی‌های پیش‌بینی شده فردا سه شنبه ۲۴ مهرماه به پایان می رسد، همچنین مراسم تجلیل از برگزیدگان این دوره اواخر سال جاری برگزار می شود.

همانند سال‌های گذشته تمام مراحل ثبت نام و مرحله داوری دانشگاهی و داوری مرحله کشوری در سامانه الکترونیکی انجام می‌پذیرد، فرایند داوری جشنواره دانشجوی نمونه در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار می‌شود.

در واقع نخست دانشجویان در سطح دانشگاه به رقابت می‌پردازند و آن دسته از دانشجویانی که برترین امتیازات را بر اساس آیین‌نامه و صرف نظر از حد نصاب‌های آن کسب کرده‌اند، به عنوان برگزیدگان دانشگاهی مورد تقدیر دانشگاه قرار می‌گیرند و آن تعداد از متقاضیان که شرایط معرفی به مرحله دوم را کسب کرده‌اند به دبیرخانه مرکزی معرفی می‌شوند.

جشنواره دانشجوی نمونه در سطح دانشگاه‌های تابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پنج گروه علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاورزی و دامپزشکی و هنر در مقاطع مختلف برگزار می‌شود که پس از ارزیابی داوران کشوری در نهایت دانشجویان نمونه کشوری انتخاب و معرفی می‌شوند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو