پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۶۹۰
|
کد خبر: ۱۳۲۶
در اطلاعیه شماره 7 انتخابات انجمن های علمی دانشجویی؛

نتایج نهایی تأیید صلاحیت کاندیداهای انجمن های علمی دانشجویی اعلام شد

در اطلاعیه شماره 7 انتخابات انجمن های علمی دانشجویی، نتایج نهایی تأیید صلاحیت کاندیداهای انجمن های علمی دانشجویی اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۹ - ۳۰ مهر ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، همانطور که قبلاً نیز در فراخوان انتخابات اعلام گردید، استعلام ها بر اساس آیین نامه تأسیس و فعالیت انجمن ها و اتحادیه های انجمن های علمی دانشجویی که در آبان ماه سال گذشته از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری ابلاغ گردیده است انجام شده است. توجه به نکات ذیل الزامی است.

نکته اول این است که طبق آیین نامه کاندیداها باید دارای شرایط عمومی و شرایط اختصاصی تعریف شده در آیین نامه فوق باشند.در این دوره از انتخابات انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا ، در مرحله اول استعلام ها، شرایط عمومی مورد بررسی قرار گرفتند و پس از اعلام لیست اولیه و بررسی شکایات و ایرادات احتمالی در تاریخ 28 و 29 مهرماه در مرحله دوم کاندیداها از منظر شرایط اختصاصی مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت لیست نهایی در تاریخ 30 مهرماه منتشر می گردد.

دوم اینکه در راستای احترام به حقوق کاندیداها این عزیزان تا ساعت 12 روز 1 آبان ماه 1397 فرصت اعتراض به لیست نهایی را دارند.

نکته سوم این است که انجمن های علمی دانشجویی که به حد نصاب (5نفر شورای مرکزی ) رسیده اند فعالیت خود را بدون برگزاری انتخابات آغاز خواهند نمود.

مورد چهارم این است که انجمن های علمی دانشجویی که تعداد کاندیداهای آن ها بیش از 5 نفر می باشد بعد از برگزاری انتخابات و مشخص شدن اعضای شورای مرکزی و علی البدل فعالیت خود را آغاز خواهند نمود.

و در نهایت پنجمین نکته این است اینکه انجمن های علمی دانشجویی که تعداد آنها به حدنصاب (5 نفر شورای مرکزی) نرسیده است بعد از برگزاری انتخابات و در کمیته حمایت و نظارت بر انجمن های علمی دانشجویی در مورد آنها تصمیم گیری خواهد شد.

اسامی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده انجمن های علمی دانشجویی را در لینک زیر ببینید:


خبرنگار: آقایی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست