پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۵۹۴
|
کد خبر: ۱۳۳۶
حجت الاسلام عباسی در جلسه ستاد اقامه نماز:

جشنواره نیایش، در دانشگاه های استان همدان برگزار می شود

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در جلسه ستاد اقامه نماز خبر داد: جشنواره نیایش، در فضای دانشگاه های استان همدان برگزار می شود.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۲۹ مهر ۱۳۹۷

به گزارش پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا (بسنا)، دکتر یعقوب محمدی فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا، اعضای هیأت رئیسه دانشگاه و اعضای ستاد اقامه نماز دانشگاه بوعلی سینا در جلسه ای با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسنی حلم، رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان، در خصوص فریضه نماز گفتگو کردند.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین عباسی، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا، گزارش مختصری از فعالیت های دانشگاه در خصوص فریضه نماز بیان کرد و گفت: 14 نماز جماعت در طول شبانه روز در دانشگاه بوعلی سینا و 3 نماز جماعت صبح در خوابگاه ها اقامه می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی افزود: تلاش ما این است که از مبلغین دینی که هم تراز با دانشگاه و دانشجو هستند استفاده کنیم؛ با توجه به ارتباط ائمه جماعت با دانشجویان و صرف زمان لازم برای آنها در محیط خوابگاه در جهت رفع مشکلات زندگی، فرهنگی و آموزشی دانشجویان از ائمه جماعت دانشگاه رضایت کافی داریم.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان همدان اظهار داشت: در جهت نشان دادن نماد های دینی و به طور خاص نماز های جماعت جشنواره هایی برگزار کردیم و در تلاشیم که بتوانیم امسال هم به صورت استانی، جشنواره نیایش را در فضای دانشگاه های استان برگزار کنیم.

خبرنگار: مولوی

عکس: امامی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر