پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۰۲۶
|
کد خبر: ۱۳۴۰
معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در مراسم تجلیل از مقام آوران ورزشی دانشگاه که در زورخانه دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد، بیان کرد: وضعیت فضاهای ورزشی دانشگاه بوعلی سینا از بُعد کمّی در حد استاندارد های قابل قبول است و برخی از فضاهای ورزشی به لحاظ کیفی نیاز به توجه بیشتری دارد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۲۹ مهر ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر اسدالله نقدی در مراسم تجلیل از مقام آوران ورزشی دانشگاه که در زورخانه دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد، بیان کرد: وضعیت فضاهای ورزشی دانشگاه بوعلی سینا از بُعد کمّی در حد استاندارد های قابل قبول است و برخی از فضاهای ورزشی به لحاظ کیفی نیاز به توجه بیشتری دارد.

وی افزود: در بهار سال گذشته سالن بدن سازی مجموعه شهید خادم دانشکده هنر و معماری که قابل استفاده دانشجویان خوابگاه حق گویان و بهادر بیگی است، مرمت شد.

دکتری نقدی از احداث سالن بدن سازی جدیدی در نزدیکی زمین چمن دانشگاه خبر داد و گفت: باید توجه صندوق رفاه دانشجویان و سازمان امور دانشجویان به ورزش و فضاهای ورزشی دانشگاه بوعلی سینا بیشتر باشد.

وی ادامه داد: ما معتقدیم با آنچه که شایسته دانشجویان است فاصله زیادی داریم، ولی باید حداکثر بهره برداری صحیح را از همین امکانات موجود داشته باشیم.

معاون دانشجویی دانشگاه بیان کرد: بهترین راه پر کردن اوقات فراغت، ورزش است و کمترین آسیب روحی و اجتماعی در بین ورزشکاران مشاهده می شود.

وی در پایان گفت: دانشجویان اهل ورزش و دانشجویان تربیت بدنی باید الگوی دیگر دانشجویان باشند، تا سرانه استفاده از فضاهای ورزشی بهبود پیدا کند. مجموعه مدیریت دانشگاه در حمایت از گسترش فعالیت های ورزشی در کنار دانشگاهیان خواهد بود.

خبرنگار: اسماعیلی

عکاس: آقایی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی