پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۵۴۴
|
کد خبر: ۱۳۷۰
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان خبر داد:

واگذاری مساکن مهر بدون متقاضی به جوانان

سید سعید شاهرخی بیان کرد: طی برنامه‌ای در نظر داریم تا مساکن مهر بدون متقاضی، با ارائه تسهیلات به جوانان واگذار و از جوانان در مرمت بافت‌های فرسوده و بازآفرینی شهری نیز استفاده شود.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۰۴ آبان ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، سید سعید شاهرخی معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان در ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار داشت: تنظیم سند ساماندهی ازدواج و تعالی خانواده نیاز به بازنگری و دقت بیشتری دارد؛ بنابراین باید توان استان در این حوزه را در نظر گرفت و هم‌افزایی ایجاد کرد.

وی افزود: در انجام وظایف و مسؤولیت‌هایی که بر عهده داریم باید با برنامه حرکت کنیم و هر مسؤولیتی به منزله انجام تمامی وظایف است؛ در حوزه ازدواج و تشکیل خانواده به همکاری سایر دستگاه‌ها برای غنی سازی سند ازدواج نیازمندیم.

شاهرخی بیان داشت: همکاری تمام دستگاه‌ها در این حوزه به معنای فعالیت مستمر آن ها است؛ به خصوص دبیرخانه که در این حوزه باید فعالیتی چشمگیر و مستمر داشته باشد تا برش شهرستانی سند ازدواج مشخص و توسعه متوازن در برنامه ها ایجاد شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان ادامه داد: در حوزه اشتغال آفرینی، استان همدان آینده بسیار روشنی دارد چه بسا این استان در حوزه مسکن و بازآفرینی شهری در کشور برتر است.

وی اضافه کرد: طی برنامه‌ای در نظر داریم تا مساکن مهر بدون متقاضی، با ارائه تسهیلات به جوانان واگذار و از جوانان در ترمیم بافت‌های فرسوده و بازآفرینی شهری نیز استفاده شود؛ در حوزه تسهیلات مسکن بانک‌ها نفش اساسی دارند و با مساعدت با جوانان و کاهش مدت انتظار سپرده برای دریافت تسهیلات مسکن توسط جوانان در این حوزه، می توانند نقش خود را پررنگ تر کنند.

خبرنگار: معتمد


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی