پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۶۹۴
|
کد خبر: ۱۳۹۸
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا در پیامی تصریح کرد:

حضور دانشجویان در انتخابات انجمن های علمی دانشجویی، صحنه ای کوچک اما مهم از نمایش دموکراسی

دکتر اکبر عروتی موفق، در پیامی که به خبرگزاری بسنا ارسال کرد، مراتب تقدیر و تشکر خود را از شرکت کنندگان در انتخابات انجمن های علمی دانشجویی اعلام نمود.
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۰۹ آبان ۱۳۹۷

دکتر اکبر عروتی موفق معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا، در پیامی که به خبرگزاری بسنا ارسال کرد، مراتب تقدیر و تشکر خود را از شرکت کنندگان در انتخابات انجمن های علمی دانشجویی اعلام نمود.

به گزارش خبرنگار بسنا، متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

دانشجویان فرهیخته همت و حضور شما در انتخابات انجمن های علمی دانشجویی که صحنه ای کوچک اما مهم از نمایش دموکراسی است چه در کسوت کاندیدا و یا به عنوان کسانی که در فرایند انتخابت شرکت نموده و با رأی خود دوستان با صلاحیت و توانمند را برای فعالیت در انجمن های علمی دانشجویی انتخاب نمودید را ارج نهاده و امیدوارم با یاری خداوند متعال و حمایت و پشتیبانی ریاست محترم و سایر مسوولین دانشگاه تمامی شرایط و ساختارهای لازم جهت فعالیت هرچه بهتر این عزیزان را فراهم آوریم.

بدون شک انجمن های علمی دانشجویی به عنوان یکی از بزرگترین گروه های دانشجویی جایگاه و نقش مهمی را در اعتلای علمی و فرهنگی دانشگاه داشته و خواهند داشت و حضور در این انجمن ها فرصت مناسبی برای رشد شخصی و اجتماعی دانشجویان فراهم خواهد ساخت. اینجانب ضمن تبریک به منتخبین و اعضاء جدید انجمن های علمی دانشجویی از سایر دانشجویان نیز دعوت می نمایم با همکاری و حضور در برنامه های مختلف انجمن های فوق اتفاقات علمی و فرهنگی برزگی را برای دانشگاه رقم بزنند.

در پایان مراتب سپاس و قدردانی خود را از کلیه ی همکاران و دانشجویانی که در قالب تیم اجرایی تمامی تلاش خود را به کار بسته اند تا این انتخابات به بهترین شکل ممکن برگزار گردد اعلام می دارم.

اکبر عروتی موفق

معاون فرهنگی و اجتماعی

آبان ماه 1397


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست