پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۴۵۲
|
کد خبر: ۱۴۲۳
با مشارکت مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و دانشگاه تهران؛

فراخوان هشتمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت منتشر شد

هشتمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، ۲۲و ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ با عنوان «الگوی پیشرفت: پیشران‌ها، چالش‌ها و الزامات تحقق» و با حضور شخصیت‌‌های علمی حوزوی و دانشگاهی برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۱۳ آبان ۱۳۹۷

به گزارش بسنا، هشتمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، ۲۲و ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ با عنوان «الگوی پیشرفت: پیشران‌ها، چالش‌ها و الزامات تحقق» و با حضور شخصیت‌‌های علمی حوزوی و دانشگاهی برگزار می‌شود.

بهره‌‌گیری از ظرفیت علمی کشور برای پاسخگویی به برخی پرسش‌های بنیادین در حوزه پیشرفت اسلامی ایرانی و کمک به تکمیل بخشی از مدل مفهومی الگوی پیشرفت، رصد فعالیت‌‌های علمی در موضوع کنفرانس و دستیابی به آخرین یافته‌‌های پژوهشی، موج‌آفرینی و جریان‌‌سازی فکری در حوزه مباحث پیشرفت و ایجاد بستری مناسب برای پژوهشگران این عرصه جهت ارائه نظرات در محیطی عالمانه و نقد و پالایش آن‌ها، فرصت‌‌سازی برای پژوهشگران جوان به‌منظور آشنایی با مسائل و موضوعات اساسی حوزه پیشرفت، ارائه گزارش از فعالیت‌های جاری مرکز به جامعه علمی کشور و همفکری برای گام‌های بعد را می‌توان از اهدف کلی برگزاری این کنفرانس برشمرد.

علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را حول یکی از محور‌های کنفرانس تا ۳۰ دی ۱۳۹۷، به سامانهhttp://conference.olgou.irارسال کنند. هم‌چنین شرایط ثبت‌نام و مشارکت در کنفرانس در سامانه مربوط درج شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری