پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۹۰۳
|
کد خبر: ۱۴۵۴
کارشناس اداره تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه بوعلی سینا در گفتگو با خبرنگار بسنا اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل جدید اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشجویان از این پس جهت شرکت در مسابقات و رویدادهای ورزشی دانشگاه صرفاً از طریق ثبت نام در سامانه جامع امور دانشجویان امکان پذیر خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۱۷ آبان ۱۳۹۷

محمد سلیمانی راد کارشناس اداره تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه بوعلی سینا در گفتگو با خبرنگار بسنا اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل جدید اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشجویان از این پس جهت شرکت در مسابقات و رویدادهای ورزشی دانشگاه صرفاً از طریق ثبت نام در وب سایت الکترونیکی به آدرس http://portal.saorg.ir (سامانه جامع امور دانشجویان) امکان پذیر خواهد بود.

وی گفت: همه دانشجویان دانشگاه می بایست هرچه زودتر نسبت به ثبت نام اولیه (یک بار برای همه دوران تحصیل) در سامانه مذکور اقدام نمایند.

سلیمانی افزود: دانشجویان برای ثبت نام در این سامانه باید با مرورگر Enternet Explorer استفاده کرده و بر روی گزینه ثبت نام را کلیک و مشخصات خود را از جمله کد ملی، شماره همراه، آدرس پست الکترونیکی، رمز عبور و... وارد نمایند.

وی ادامه داد: بعد از وارد نمودن شماره همراه و ایمیل دکمه ارسال کد یا تماس را فشار دهند، سپس یک کد به شماره همراه و ایمیل آنها به صورت سیستمیک ارسال خواهد شد، که باید کدهای ارسالی را ثبت و تایید نمایند. درصورت گذشت زمان (8دقیقه) ومنقضی شدن کد ارسالی، مجدداً نسبت به دریافت کد فعال سازی اقدام نمایند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: رمزعبورو تأییدیه رمز عبور باید حداقل8 کاراکتر باشد، رمز عبور خود را برای شرکت در فعالیت های آتی همیشه به یاد داشته باشند.

وی اضافه کرد: كد فعال سازي را وارد كرده، گزينه "صحت اطلاعات وارد شده را تاييد مي نمايم" را انتخاب نمايند، سپس به سؤال امنيتي پاسخ داده و بر روي كليد ارسال كليك کنند.

کارشناس اداره تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه بوعلی سینا بیان کرد: دانشجویان لازم است توجه داشته باشند كه در صورت عدم مراجعه به پورتال، جهت تكميل اطلاعات، پس از مدت ١ ماه، حساب كاربري شما باطل شده و از بين مي رود.

وی گفت: پس از ثبت نام اولیه از طريق پورتال سازمان امور دانشجويان و از صفحه اصلي سايت، بر روي گزينه ورود، كليك نمايند.

سلیمانی در ادامه گفت: جهت ثبت نام در مسابقات جشنواره ورزشهای همگانی پاییزه، از منوي خدمات، اداره تربیت بدنی و سپس جشنواره ورزشهای همگانی پاییزه را انتخاب نموده و فرم مربوطه را تکمیل نمایند که پس از آن درخواست شرکت دانشجو ثبت خواهد شد.

وی در پایان تشریح کرد: رشته های ورزشی جشنواره فوق در بخش دختران شامل رشته های بسکتبال سه نفره، والیبال سه نفره، هفت سنگ مهارتی، فریزبی، دوگانه( دوچرخه سواری و دوی با مانع)، طناب زنی، دارت و در بخش پسران در رشته های آمادگی جسمانی( کراس فیت)، والیبال سه نفره، هفت سنگ مهارتی، بسکتبال سه نفره، طناب زنی، دوی همگانی، دوگانه(دوچرخه سواری و دوی با مانع) طبق زمانبندی از تاریخ 03/09/97 لغایت 15/09/97 برگزار خواهد شد.

خبرنگار: اسماعیلی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی