پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۳۴۸
|
کد خبر: ۱۵۲۵
به منظور آشنایی با معارف قرآن کریم و پاسخگویی به شبهات روزافزون جامعه؛

دانشگاه علوم اسلامی رضوی، در مقطع دکتری دانشجو می پذیرد

دانشگاه علوم اسلامی رضوی با اصالت حوزوی و با در نظر گرفتن نیازهای آستانه مقدسه و آشنایی با معارف قرآن کریم و نیز پاسخگویی به شبهات روزافزون در جامعه و در جهت دفاع از حقوق خانواده در مقطع دکتری دانشجو می‌پذیرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۲۵ آبان ۱۳۹۷

به گزارش بسنا، دانشگاه علوم اسلامی رضوی با اصالت حوزوی و با در نظر گرفتن نیازهای آستانه مقدسه و آشنایی با معارف قرآن کریم و نیز پاسخگویی به شبهات روزافزون در جامعه و در جهت دفاع از حقوق خانواده در مقطع دکتری دانشجو می‌پذیرد.

این دانشگاه در رشته‌های علوم قرآنی و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، حقوق و دانشجویان از طریق آزمون اختصاصی و انجام مصاحبه از بین خواهران دانشجو جذب می کند.

ثبت نام اینترنتی متقاضیان در رشته‌های تحصیلی این دانشگاه در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) خواهران آغاز شده است و داوطلبان می‌توانند تا ۲۰ آذرماه ۹۷ به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم اسلامی رضوی به نشانی www.razavi.ac.ir مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند.

تمامی متقاضیان تحصیل در دانشگاه علوم اسلامی رضوی باید در آزمون اختصاصی این دانشگاه ثبت نام کنند. این آزمون به صورت جداگانه و مستقل از آزمون سراسری است و زیر نظر سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود.

این دانشگاه وابسته به آستان قدس رضوی است و در شهر مشهد مقدس و در جوار حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) واقع شده است.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه