پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۹۳۰
|
کد خبر: ۱۵۴۰
دکتر محمد تهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، طی حکمی، دکتر مرتضی قائمی عضو هیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا را به سمت سرپرستی دانشگاه آزاد استان و واحد همدان منصوب کرد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۲۶ آبان ۱۳۹۷

به گزارش بسنا، در متن حکم دکتر طهرانچی، خطاب به دکتر مرتضی قائمی آمده است:

از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از کلیه امکانات مادی و معنوی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه و براساس محور‌های ذیل و تاکید بر خلاقیت‌های فردی و مدیریت اسلامی در جهت اعتلای واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان بکوشید.

۱. استقرار مبانی دینی و فرهنگی به عنوان اساس سیاست‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی

۲. ارتقای کیفیت آموزشی متناسب با نیاز‌های جامعه در طرح آمایش سرزمین

۳. ارتقای سطح پژوهش‌های کاربردی و توسعه‌ای و استفاده بهینه از پژوهش‌های تحصیلات تکمیلی در حل مشکلات کشور

۴. ارتقای فرهنگ سازمانی و پیاده‌سازی نظام چابک اداری از طریق سامانه‌سپاری امور

۵. کسب درآمد در چارچوب رسالت دانشگاه با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات از طریق اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری دانش بنیان با هدف توسعه اشتغال دانش بنیان و اشتغال دانش‌آموختگان

۶. صیانت از سرمایه‌های دانشگاه با رعایت انضباط مالی و مدیریت هزینه با تاکید بر استفاده از کالا‌های ایرانی به منظور تقویت و حمایت از تولیدات داخلی

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت، در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.

گفتنی است دکتر مرتضی قائمی عضو هیأت علمی و استاد تمام ادبیات عرب دانشگاه بوعلی سینا است و پیش از این، در سنوات قبل و در دوره های مختلف، مسؤولیت های مختلفی از جمله معاونت دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا، ریاست دانشکده علوم انسانی دانشگاه بوعلی سینا و مسؤولیت های دیگری را عهده دار بوده است.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه