پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۲۹۱
|
کد خبر: ۱۵۴۴
دکتر اسدالله نقدی با اعلام این خبر که در روز 16 آذر، مراسم گرامیداشت این روز و شهدای دانشجو در دانشگاه بوعلی سینا برگزار خواهد شد، افزود: برنامه های مختلفی از جمله مسابقات و فعالیت های ورزشی در سطح دانشگاه برگزار می شود.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۶ - ۲۶ آبان ۱۳۹۷

دکتر اسدالله نقدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا گفت: به روال هر سال در روز 16 آذر، روز دانشجو، تعدادی از دانشجویان دانشگاه های کشور که در حوزه های آموزشی و پژوهشی، فرهنگی و فعالیت های اجتماعی در دوران تحصیلی خود سرآمد هستند و واجد شاخص ها و امتیازات چشم گیری باشند، به عنوان سرآمدان دانشجویی معرفی می شوند.

وی در ادامه افزود: در حوزه های مختلف و گرایش های عمده دانشگاهی در گروه های علوم انسانی، علوم فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاورزی و هنر و معماری، این انتخاب به وسیله کمیته های تخصصی که ذیل ستاد بزرگداشت روز دانشجو است، برگزار می شود.

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در مورد نحوه ثبت نام دانشجویان متقاضی در سامانه مربوطه گفت: دانشجویان باید مدارک پژوهشی، فعالیت اجتماعی و فرهنگی خود را ارسال کنند که بر اساس امتیاز دهی به آن مجموعه فعالیت ها، مدارک و مستندات ارائه شده، دانشجویان در دو سطح دانشگاهی و ملی انتخاب و معرفی شوند.

وی با اشاره به اینکه در روز 16 آذر، مراسم گرامیداشت این روز و شهدای دانشجو در دانشگاه بوعلی سینا برگزار خواهد شد، افزود: برنامه های مختلفی از جمله مسابقات و فعالیت های ورزشی در سطح دانشگاه برگزار می شود و همچنین یکی از خیابان های داخلی و اصلی دانشگاه برای گرامیداشت یاد دانشجویانی که در راه استقلال کشور به شهادت رسیدند نام گذاری خواهد شد.

دکتر نقدی در نهایت بیان کرد: دانشجویانی که امتیازات بالایی کسب کنند به ستاد گرامیداشت و انتخاب دانشجویان نمونه کشوری هم معرفی خواهند شد که امیدواریم امسال تعدادی از دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا نیز در بین این نفرات برتر باشند.

خبرنگار: اشراقی
عکس: حسنی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست