پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۶۷۲
|
کد خبر: ۱۵۵۸
پژوهشگاه علوم ورزشی، دانشجویان دوره دکتری دانشگاه‌های سراسر کشور را برای گذراندن فرصت مطالعاتی کوتاه مدت جذب می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۲۶ آبان ۱۳۹۷

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، این پژوهشگاه به‌عنوان مرجع علمی پژوهش ورزش کشور آمادگی جذب دانشجو برای فرصت مطالعاتی کوتاه‌مدت (شش تا نه ماهه) را دارد.

دانشجویان متقاضی می‌توانند از ظرفیت‌های موجود پژوهشگاه استفاده کنند. پذیرفته‌شدگان در این دوره‌ها از حقوق و مزایای دوره‌های فرصت مطالعاتی وزارت علوم برای دانشجویان بورسیه و غیر بورسیه بهره‌مند خواهند شد.

دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند پس از کسب اطلاع از شرایط پذیرش به مطالعه سوابق اعضای هیات‌علمی پژوهشگاه و سایر اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها که به شکل تمام‌وقت یا پاره‌وقت با پژوهشگاه همکاری دارند، اقدام کرده و به مذاکره با این اعضا مبادرت کنند تا پس از کسب موافقت آنها، نامه پذیرش و دعوت‌نامه پژوهشگاه را دریافت کنند.

ادامه روند پذیرش نیز در دانشگاه مبدا و سازمان امور دانشجویان انجام می‌شودکه بخشنامه‌های جاری در سایت این سازمان قابل‌مطالعه است.

شرایط دقیق استفاده از فرصت مطالعاتی در دانشگاه‌های مبدابر اساس سهمیه‌های مشخص انجام می‌شود بنابرایندانشجویان می‌توانند در گام نخست از شرایط دانشگاه خود اطلاعات لازم را کسبو چنانچه دارای شرایط لازم بودند، اقدام به مکاتبه با اعضای هیات‌علمی پژوهشگاه علوم ورزشی کنند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی