پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۸۰۶
|
کد خبر: ۱۵۶۱
حجت الاسلام و المسلمین رستمی در گردهمایی ۴هزار دانشجوی مهدی‌یاور:

جامعه منتظر باورمند، مطمئن، امیدوار به آینده و به فکر ظهور است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: باید وضع مطلوب را شناخت و به سوی همین راه حرکت کرد، برای این شناخت باید معرفت داشت و در مرحله سوم نیز باور داشت که می‌توان عمل کرد. درد ما، انسان‌های افسرده‌ای است که امید و ایمان به ظهور ندارند، جامعه منتظر باورمند، مطمئن، امیدوار به آینده و به فکر ظهور است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۲۷ آبان ۱۳۹۷

به گزارش بسنا، حجت الاسلام رستمی در گردهمایی ۴هزار دانشجوی مهدی‌یاور در مسجد جمکران گفت: جامعه منتظر باید به وضع موجود معترض بوده و اعتراض کند و بدنبال بهتر شدن جامعه، آرمان‌گرا و مطالبه‌گر باشد.

وی با اشاره به فلسفه انتظار تاکید کرد: ما منتظر امامی هستیم که از نظر خصوصیات ذاتی، مقام و جایگاه در نزد خداوند صاحب فضیلت و کرامت است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تاکید کرد: در روایات مختلف از سختی‌های قبل از ظهور گفته شده، جامعه جوان انقلابی باید نشان دهد که با یک دل بودن در برابر شبهه افکنی‌های جهانمقابل ظهور، عقب نمی‌نشیند.

رستمی اظهار داشت: تفاوت امام زمان(عج) و امامان معصوم(ع) تفاوت در جامعه‌ای است که در ایمان‌ یاران بصیر و محکم امام زمان(عج) ایجاد شده چراکه اقتدار امام، ناشی از اقتدار جامعه منتظر و همراه است.

وی گفت:امیرالمؤمنین(ع) و حضرت بقیه الله (عج) در اقدام و توانمندی تفاوتی ندارند بلکه تفاوت آنها در جامعه منتظر ظهور است که ما باید منتظر ظهور بوده و جامعه منتظر را جهانی کنیم که شرایطش انسان منتظر و مومن است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: باید وضع مطلوب را شناخت و به سوی همین راه حرکت کرد، برای این شناخت باید معرفت داشت و در مرحله سوم نیز باور داشت که می‌توان عمل کرد. درد ما، انسان‌های افسرده‌ای است که امید و ایمان به ظهور ندارند، جامعه منتظرباورمند، مطمئن، امیدوار به آینده و به فکر ظهور است.

رستمی عنوان کرد: امام خمینی(ره) جامعه‌ای را تربیت کردکه آینده آن در دست حزب اللهی‌ها است. جامعه باورمند مومن، جامعه‌ای است که برای جریان شیطانی خطرناک بوده و جریان مقابل آن به شدت در هراس است. امام(ره) به دنبال آن بود که ایران به عنوان الگوی مهمی از انسان‌های دارای معرفت و امیدوار به آینده باشد و این موضوع چهل سال است که به لطف خدا پیش می رود.

وی گفت: دشمن در مرزهای دور به فکر تخریب این انقلاب است و در داخل امیدی به فعالیت ندارد چراکه شما جوانان منتظر با روحیه انقلابی همانند همین گردهمایی کنار هم ایستاده‌اید. این جمع مومن و انقلابی بهزودی با پرچم‌داری رهبر معظم انقلاب به استقبال موکب حضرت بقیه الله(عج) مشرف شوند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست