پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۶۸۲
|
کد خبر: ۱۵۹۲
دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، از پیگیری افزایش حقوق اعضای هیات علمی وزارت علوم همانند اعضای هیات علمی وزارت بهداشت خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۲۹ آبان ۱۳۹۷

به گزارش بسنا، دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، درباره همترازی حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه های وزارت علوم با وزارت بهداشت گفت: چندین سال است که افزایش حقوق هیأت علمی نداشته ایم. افزایش هایی که معمولا هیأت امنای دانشگاه ها تصویب می کنند.

وی ادامه داد: بررسی راهکارهایی برای افزایش حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه های وزارت علوم از ۷ ماه پیش آغاز شد تا جامعه علمی ما بتوانند با قوت و دلگرمی بیشتری در حد شأنشان حمایت شوند و کارشان را همچنان که مؤثر بوده ادامه دهند.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: در این بررسی ها به نتیجه رسیدیم که بعضی تفاوت ها بین حقوق اساتید فعال شاغل در حوزه علوم پایه پزشکی است و یک آیتمی بیشتر از اعضای هیأت علمی وزارت علوم دارند که هیأت امنای آن دانشگاه ها برای آنها تصویب کرده اند.

وی افزود:تقاضای ما از معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه این است که این اجازه را بدهند تا این افزایش برای اعضای هیأت علمی وزارت علوم نیز تأمین شود .

غلامی ادامه داد: نظر موافق و مساعد آنها در حال بررسی است که امیدواریم به نتیجه مورد نظر برسد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست