پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۸۷۱
|
کد خبر: ۱۵۹۶
معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم به دانشگاه ها اعلام کرد:

تسریع در رسیدگی به درخواست دانشجویان، برای برگزاری برنامه های ۱۶ آذر

دکتر غلامرضا غفاری گفت: به معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها اعلام کرده ایم، به سرعت به درخواست دانشجویان برای برگزاری برنامه های ۱۶ آذر رسیدگی کرده و شورای فرهنگی و شورای نظارت تشکیل دهند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۳۰ آبان ۱۳۹۷

به گزارش بسنا، دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، درباره ابلاغ بخشنامه برنامه های ۱۶ آذر به دانشگاه ها گفت: هیچ بخشنامه ای برای ۱۶ آذر به دانشگاه ها ابلاغ نشده است تنها از دانشگاه‌ها خواسته ایم فعالیت های خود را در چهارچوب آیین نامه ها و قواعدی که وجود داشته و دارد، در این زمینه اجرایی کنند.

وی ادامه داد: از همه تشکل‌های دانشجویی نیز خواسته ایم در چهارچوب فعالیتی که قبلا داشتند و تا جایی که آیین نامه های مربوطه اجازه می دهد، برنامه ها و درخواست خود را به معاونت فرهنگی دانشگاه ها ارائه دهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم افزود: از معاونت فرهنگی دانشگاه ها نیز درخواست کرده ایم، به سرعت به درخواست دانشجویان رسیدگی کرده و شورای فرهنگی و شورای نظارت تشکیل دهند.

وی ادامه داد: همچنین از معاونت های فرهنگی دانشگاه ها خواسته ایم زمان را از دست ندهند، در اسرع وقت به درخواست دانشجویان نسبت به برگزاری برنامه پاسخ دهند.

غفاری درباره بازنگری آیین نامه تشکل های دانشجویی نیز گفت: آیین نامه تشکل های دانشجویی نیز در حال بازنگری است اما چون مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است، پیشنهادات و نکات لازم به شورا ارائه می شود تا آنها ورود پیدا کنند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست