پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۲۳۴
|
کد خبر: ۱۶۱۷
توسط مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه در پاسخ به دانشجویان؛

جزئیات استفاده دانشجویان از اینترنت در دانشگاه بوعلی سینا تشریح شد

دکتر مهدی سخائی نیا مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه، در پاسخ به دانشجویان، جزئیات استفاده دانشجویان از اینترنت در دانشگاه بوعلی سینا را تشریح کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۷

دکتر مهدی سخائی نیا مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه بوعلی سینا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا، در پاسخ به سؤالات دانشجویان، درخصوص میزان حجم اینترنت تعلق گرفته به دانشجویان اظهار داشت: برای دانشجویان دوره کارشناسی، روزانه 800 مگابایت با پهنای باند روزانه 3 مگابیت و شبانه 4 مگابیت، برای دانشجویان دوره کارشناسی ارشد، روزانه 1.5 گیگابایت با پهنای باند روزانه 4 مگابیت و شبانه 4 مگابیت و در نهایت برای دانشجویان دوره دکتری، روزانه 2 گیگابایت با پهنای باند 5 مگابیت و شبانه 5 مگابیت در نظر گرفته شده است.

وی افزود: لازم به ذکر است به آن دسته از دانشجویان دکتری که کار پژوهشی دارند، با تأیید استاد راهنما، در بازه مشخصی ترافیک و پهنای باند بیشتری تعلق می گیرد.

سخائی نیا تصریح کرد: حساب کاربری که به دانشجویان داده شده در دانشگاه و در خوابگاه های داخل مورد استفاده است؛ در خوابگاه های بیرون دانشگاه غیر از خوابگاه های استیجاری هم پوشش اینترنت وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: حجم ترافیک مشخص شده برای هر دانشجو در خوابگاه های داخلی و خارج از دانشگاه یکسان است اما در خوابگاه پردیس دانشجویان علاوه بر دانشگاه، در خوابگاه هم اینترنت مجزا دارند که توسط یک شرکت پوشش داده می شود.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه یادآور شد: دانشجویانی که مشکلی در بحث اینترنت دارند با مراجعه به سایت ict.basu.ir در قسمت خدمات الکترونیک و انتخاب شرکت های پشتیبان می توانند فقط در ساعات اداري براي رفع مشكلات سخت افزاري، نرم افزاري و شبكه صرفا با شماره پشتيبان مركز يا دانشكده تماس بگیرند.

وی افزود: در صورت عدم رضايت از خدمات شركت هاي پشتيبان به شماره 30006499887766 مشخصات خود را همراه با توضیحات به صورت پيامك و یا ارسال پیام به آدرس ایمیل support@basu.ac.ir پیگیری کنند.

دکتر سخائی نیا گفت: در غیر این صورت می توانند عدد صفر را به شماره 30006499887766 از طریق تلفن همراه پیامک کرده، پس از ارسال، پیامکی با متن "خانم/آقا ........... گرامی جهت ارتباط با واحد فناوری اطلاعات دانشگاه کدهای زیر را ارسال نمایید:
1) وی پی ان
2) ایمیل
3) پرتال دانشگاه
4) پرتال اساتید
5) آنتی ویروس
6) ارتباط با مدیریت"
دریافت می کنند؛ برای استفاده از خدمات بالا کافی است یکی از کدهای ذکر شده را به همراه توضیح کوتاه مشکل به شماره 30006499887766 ارسال نمایند.

وی در نهایت اضافه کرد: بعد از ارسال کد مورد نظر یک پیامک تأیید ارسال می گردد و کارشناسان این واحد نسبت به رفع مشکل اقدام نموده و یا با آنها تماس خواهند گرفت.

خبرنگار: اسماعیلی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست