پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۲۳۴
|
کد خبر: ۱۶۳۹
مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه بوعلی سینا در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، توانمندسازی، تقویت مهارت های کسب و کار و قابلیت های کارآفرینانه دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه و اشتغال پذیری آنان، اقدام به تهیه برنامه 6 ماهه مهارت افزایی ویژه دانشجویان در قالب 22 دوره و کارگاه آموزشی مهارت افزایی به صورت پایه و تکمیلی نموده است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۰۵ آذر ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه بوعلی سینا در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، توانمندسازی، تقویت مهارت های کسب و کار و قابلیت های کارآفرینانه دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه و اشتغال پذیری آنان، اقدام به تهیه برنامه 6 ماهه مهارت افزایی ویژه دانشجویان در قالب 22 دوره و کارگاه آموزشی مهارت افزایی به صورت پایه و تکمیلی و همچنین برگزاری 6 رویداد و جشنواره کارآفرینی جهت توسعه ظرفیت نوآوری و کارآفرینی در دانشگاه نموده است.

نحوه ثبت نام در این دوره ها و کارگاه های آموزشی مهارت افزایی پایه و تکمیلی، ویژه دانشجویان دانشگاه از تاریخ 12 مهر 97 آغاز و تا 24 ساعت قبل از برگزاری هر دوره امکان پذیر خواهد بود.

هزینه ثبت نام برای شرکت در این دوره ها و کارگاه های مورد نظر برای دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا رایگان خواهد بود و پس از شرکت در دوره ها گواهی معتبر از سوی مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه برای دانشجویان صادر خواهد گردید.

مکان برگزاری این دوره ها و کارگاه های آموزشی مهارت افزایی در خیابان طالقانی، خیابان فرهنگ، سالن آموزش مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه بوعلی سینا خواهد بود.

تلفن تماس: 6 – 38282031، داخلی 4

آدرس وب سایت ثبت نام دوره ها و اطلاع رسانی: http://roshd.basu.ac.ir

خبرنگار: اسماعیلی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست