پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۶۴۶
|
کد خبر: ۱۶۵
تیم دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا، در مسابقات دانشگاه های منطقه 4 کشور در دانشگاه تفرش، مقام سوم تنیس روی میز را از آن خود کرد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۶

به گزارش بسنا، در این دوره از رقابت ها که از دوم اسفندماه جاری در مجموعه ورزشی شهید شهریاری دانشگاه تفرش آغاز و تا عصر روز جمعه 4 اسفند جریان داشت، 4 تیم در قالب 20 دانشجوی ورزشکار از دانشگاه های اراک، بوعلی سینا، تفرش و پیام نور همدان حضور داشتند.

در پایان این رقابت ها، تیم دانشگاه پیام نور همدان قهرمان مسابقات،  تیم دانشگاه اراک نایب قهرمان و تیم دانشگاه بوعلی سینا مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب نمود.


در بخش انفرادی این مسابقات نیز  محمدرضا عتاب از دانشگاه اراک و مهدی نوروزی از دانشگاه بوعلی سینا به ترتیب مقام های اول و دوم را به خود اختصاص دادند و دانیال عباسی از دانشگاه تفرش و صادق قربان حسینی از دانشگاه بوعلی سینا به صورت مشترک برسکوی سوم ایستادند.

در بخش بازی های دوبل دانشگاهی نیز مهدی نوروزی و صادق قربان حسینی از دانشگاه بوعلی سینا مقام اول، محمدرضاعتاب و سعید شریفی از دانشگاه اراک مقام دوم و دانیال عباسی و مصطفی حسن زاده از دانشگاه تفرش و محمد امین چهاردری و محمدرضا محمدی از دانشگاه بوعلی سینا به طور مشترک سوم شدند.


تیم برتر این دوره از مسابقات به المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های کشور که تابستان 97 به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار می شود، راه یافت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی