پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۳۹۶
|
کد خبر: ۱۶۹۴
محمد تنهایی، دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان معتدل دانشگاه بوعلی سینا، در نامه ای به بسنا، علت استغفای خود از دبیری این انجمن را تشریح کرد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۱۲ آذر ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، متن این نامه بدین شرح است:

با یاد و نام خدا

بنده در تاریخ 6 آذر 1397، از سمت های دبیر کلی و عضویت در شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان معتدل دانشگاه بوعلی سینا استعفا داده و پیرو حواشی ایجاد شده باید عرض کنم که انجمن اسلامی ارزشمند است و نام آن رسالت می آورد و همچنین تمام افرادی که در آن فعالیت می کنند برای اینجانب محترم و عزیز شمرده می شوند و پیوسته از حق تعالی برای ایشان طلب پیروزی و بهروزی می نمایم.

تصمیم استعفا، تصمیمی کاملا دشوار و سخت بوده و با در نظر گرفتن تمام جوانب آن و فعالیت چند ساله، به مراتب بنده را متأثرتر از اعضای انجمن گردانیده است. استعفای بنده در شرایط فشار و تطمیع نبوده و باید یادآوری کنم در ابتدای کار، افقی را پیش روی خودم و اعضاء ترسیم نموده که مورد توافق ایشان نیز بوده است، اما با تمام تلاش های انجام شده، در حد حرف ماند و هدف آنچه که می بایست نبود، مانند بعضی مجموعه های دانشگاه که هدف را گم کرده اند.

اکنون چکیده کلام این است که اگر به دنبال تأثیرگذاری مثبت تر و مفیدتر روی جامعه هستیم، باید پا فراتر گذاشته و تمام این شعار های زیبا (که آلت دست عده ای برای سوء استفاده از دانشجویان در جهت منافع شخصی و افراد و جناح های سیاسی بیرون دانشگاه گشته است) را در جامعه به عمل تبدیل کرده، که دیدگاه سیاه لشگری را نسبت به دانشجو در این برهه از بین می برد و موجب اعتبار و قدرت آن می گردد و در نهایت تصمیمات آن تأثیر لازم را می گذارد، که از طریق آن می توان دست روی تغییرات اساسی در ساختار کشور گذاشت.

آگاهی بخشی از دانشجو به دانشجو شروع می شود و از دانشجو به جامعه منتقل می شود. مردم، مشکلات را با پوست و گوشت لمس می کنند، اما مطالبات آنان از چه مجرایی و به کجا می رسد؟ دانشجو مطالبه گر و نیرویی به اصطلاح پای کار است که می تواند حکم کلید برای قفل را داشته باشد.

بنده حقیر هم اکنون فعالیت خودم را در حوزه های فرهنگی و اجتماعی مثل مطبوعات و سمن ها پی گرفته ام.

در ضمن بی احترامی های صورت گرفته از طریق پیجی معلوم الحال در اینستاگرام را فقط ماهی گرفتن عده ای سودجو از آب گل آلود می دانم و نسبت دادن آن به اعضای انجمن معتدل را صحیح نمی دانم. چراکه اعضای انجمن را به دور از این چنین بی اخلاقی هایی می دانم.

محمد تنهایی

12 آذر 1397


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو