پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۴۲۳
|
کد خبر: ۱۷۴۶
با حضور رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه بوعلی سینا؛

کلنگ زمین چمن مصنوعی دانشکده هنرو معماری به زمین زده شد + گزارش تصویری

به منظور رفاه حال دانشجویان ساکن در خوابگاه های حومه دانشکده هنرومعماری، با حضور هیأت رئیسه دانشگاه بوعلی سینا، کلنگ زمین چمن مصنوعی دانشکده هنرو معماری زده شد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۱۷ آذر ۱۳۹۷
به گزارش  خبرنگار بسنا، به منظور رفاه حال دانشجویان ساکن در خوابگاه های حومه دانشکده هنرومعماری، با حضور هیأت رئیس دانشگاه بوعلی سینا، کلنگ زمین چمن مصنوعی دانشکده هنرو معماری به زمین زده شد.

در این مراسم که با حضور دکتر یعقوب محمدی فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد، زمین فوتبال آسفالته درون محوطه دانشکده هنرومعماری، برای تبدیل به زمین چمن مصنوعی اختصاص داده شد.

دکتر اسدالله نقدی معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در این برنامه به خبرنگار بسنا گفت: این طرح پس از درخواست تعداد زیادی از دانشجویان، در سطح وزارت علوم پیگیری شد و در نهایت به عنوان یکی از طرح های احداث زمین چمن مصنوعی، در دستور کار صندوق رفاه دانشجویان قرار گرفت و مقرر شد تا در دانشگاه بوعلی سینا محقق شود.

وی افزود: اعتبار این طرح از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تأمین می گردد و پس از تعیین قطعی پیمان کار و سفارس مواد مورد نیاز، احداث این زمین چمن مصنوعی آغاز می گردد.

معاون دانشجویی دانشگاه خاطرنشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته، امیدواریم تا ایام الله دهه مبارک فجر این طرح به بهره برداری برسد.
خبرنگار: اسماعیلی
عکس: امینی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست