پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۵۶۸
|
کد خبر: ۱۸۶۰
در آستانه چهل و پنجمین سال تأسیس دانشگاه بوعلی سینا، فراخوان جمع آوري اسناد و مدارک عمومی یا تاریخی شفاهی و مکتوب دانشگاه منتشر شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۶ - ۱۱ دی ۱۳۹۷

دکتر احمد رضوانی مفرد رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه، در گفتگو با خبرنگار بسنا اظهار داشت: با توجه به اهتمام دانشگاه بوعلی سینا جهت ایجاد و راه اندازی مرکز آرشیو و مستندات روابط عمومی دانشگاه، از تمامي شهروندان و دانشگاهیان تقاضا می گردد، هر گونه سند، مدرک، عکس فیلم، صوت، اسلاید، کتاب، خاطره، نقشه، مجله و نشریات، کاریکاتور، ابزار و وسائل قدیمی از بدو تأسیس تاکنون، که در اختیار ایشان می باشد، به مرکز آرشیو و مستندات روابط عمومی دانشگاه تحویل یا ارسال نمایند.

وی افزود: بی شک این کار مهم علاوه بر روشن نمودن تاریخچه دانشگاه بوعلی سینا، می تواند زمینه ای برای معرفی هرچه بهتر تاریخچه علمی شهر و دیار همدان نیز گردد.

رضوانی مفرد عنوان کرد: این دانشگاه در نظر دارد به عزیزانی که در این امر مهم مشارکت نمایند، لوح تقدیر و هدایایی به رسم ياد بود اهدا نماید.

رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه در نهایت گفت: نحوه ارسال مدارک می تواند با مراجعه حضوری به دفتر روابط عمومی دانشگاه، واقع در طبقه همکف سازمان مرکزی دانشگاه بوعلی سینا، یا به صورت ارسال تصاویر اسناد، از طریق پیام رسان سروش و تلگرام به شماره 09358049739 و یا از طریق ایمیل به آدرس erfan59ir@gmail.com باشد؛ دانشگاهیان گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند در ایام و ساعات اداری نیز با کارشناس مربوطه آقای عرفاندوست به شماره 38380802-081 تماس حاصل فرمایند.

خبرنگار: اسماعیلی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست