پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۶۹۲
|
کد خبر: ۱۸۶۷
دکتر حسین سیمایی صراف، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، بعدازظهر چهارشنبه اعلام کرد: طرح استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از دستور کار مجلس شورای اسلامی خارج شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۱۲ دی ۱۳۹۷

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، دکتر سیمایی صراف در این خصوص اظهار داشت: طرح استیضاح وزیر علوم که با ۸۲ امضا و در ۱۰ محور تقدیم هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی شده بود، مطابق آیبن‌نامه داخلی مجلس با حضور نمایندگان استیضاح‌کنندگان و وزیر علوم در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی شد.

وی تصریح کرد: دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، طی ۴ ساعت به همه محورهای استیضاح به طور مبسوط پاسخ گفت و از عملکرد وزارت علوم در یک‌سال گذشته دفاع کرد.

به گفته معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، ۷۵ نفر از امضاکنندگان از توضیحات وزیر علوم قانع شده و از استیضاح منصرف شدند و البته ۷ نفر انصراف ندادند.

وی خاطرنشان کرد: بنده به سهم خود از کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و سایر نمایندگان محترم که با حوصله و حسن نیت، به گزارش وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری توجه کردند سپاسگزارم و امیدوارم با تعامل مجلس و دولت، مجموعه بزرگ وزارت علوم در مسیر بهبود کیفیت آموزش عالی گام های استوارتری بردارد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست