پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۳۰۸
|
کد خبر: ۱۹۴۸
محمد حسین رجبی دوانی در نشست هيأت انديشه ورز سازمان بسيج اساتيد:

ما در معرفی انقلاب کوتاهی کرده ایم، این غفلت گاهی به خیانت نیز تبدیل می شود

محمد حسین رجبی دوانی در نشست هيأت انديشه ورز سازمان بسيج اساتيد، كه در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: ما در معرفی انقلاب کوتاهی کرده ایم، این غفلت گاهی به خیانت نیز تبدیل می شود.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۶ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر محمد حسین رجبی دوانی مورخ و پژوهشگر تاریخ اسلام و استادیار دانشگاه جامع امام حسین(ع) در نشست هیأت اندیشه ورز سازمان بسیج اساتید استان همدان، که در سالن جلسات فجر ساختمان مرکزی دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی فرهنگ جدیدی را پایه ریزی کرد که تمدن نوینی می باشد، این خرابکاری ها، برنامه غربی ها است تا با پیشرفت مسلمانان مقابله کرده و مانع جهش انقلاب شوند.

وی افزود: ما در معرفی انقلاب کوتاهی کرده ایم، این غفلت گاهی به خیانت نیز تبدیل می شود.

دکتر رجبی دوانی بیان کرد: انقلاب، فرصتی ایجاد کرد تا در عصر لامذهبی که در همه دوران بی سابقه بود، موجب بیداری مسلمانان شود و بر مستضعفین جهان تأثیر گذارد.

وی ضمن تأکید بر این نکته که همواره باطل ها در کنار حاکمیت حق فعال هستند و این امر آینده نظام را تهدید می کند، گفت: نفاق زمانی ایجاد می شود که اشرار موقعیت رسیدن به قدرت را داشته اما حاکمیت حق، مانع دستیابی آنان شود، چیزی که امروزه نیز شاهد آن هستیم.

رجبی دوانی عنوان کرد:حفظ نظام جمهوری اسلامی وظیفه همه مردم جهان است چرا که مأموریت ولایت جهانی است اما مستکبران اجازه نشر این حقیقت را به جهانیان نمی دهند.

استادیار دانشگاه امام حسین اظهار داشت: تعیین رهبری نظام به دست مجلس خبرگان نیست، بلکه به دست امام زمان است که خبرگان را به سمت امام خامنه ای هدایت کرد‌.

وی در پایان نیز افزود: غربی ها در تمدن خود به بن بست رسیده اند و چیزی را استقبال می کنند که به نفعشان باشد؛ اگر مسؤولان درد آشنایی داشته باشیم و برون داد انقلاب هم چشم گیر باشد؛ خواهید دید که چگونه انقلاب در دل های مخاطبان حتی غربی ها نیز نفوذ خواهد کرد.

خبرنگار: حوائجي 
عكس: اميني


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست