پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۴۸۹
|
کد خبر: ۱۹۷۲
مدیرکل صداوسيمای مرکز همدان در مراسم رونمایی از "10 گفتار":

دانشجویان و جوانان مخاطب "10 گفتار" هستند

دکتر مهدی دهقان نیری اظهار داشت: در گذشته مشکلاتی برای پخش برنامه‌ها داشتیم، اما اکنون با برنامه‌ریزی‌های جدید مشکلی با برنامه‌ها نداریم و دستمان باز است؛ پس تصمیم گرفته شد كه هرکس سعی کند اقشار گروه خودش را جذب کند و امیدواریم این برنامه بتواند مخاطب جوان و گروه دانشجویان را جذب کند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر مهدي دهقان نیری مدیرکل صدا و سيمای مرکز همدان، در مراسم رونمایی و تقدیر از عوامل مجموعه تلویزیونی گفتگو محور "10 گفتار" که به همت جامعه اسلامی دانشجویان در سالن سینمای ‌دانشکده علوم‌‌ پایه دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد، اظهار داشت: اینگونه کارها، زینبی وار است و همتی زینبی‌وار می طلبد، لذا همه ما باید همکاری‌های لازم را انجام دهیم؛ اما حضور جوانان ضروری‌تر است و انتظار داریم پر‌رنگتر باشد.

وي افزود: بنده نیز به نوبه خود با اینگونه طرح ها و برنامه‌ها موافقت می‌کنم و حتی به بهتر‌ دیده شدن آن کمک می کنم همانطور که ساعتی که برای این برنامه درنظر گرفتیم، پر مخاطب‌ترین ساعت در شبکه استانی محسوب می‌شود.

دهقان نیری یادآور شد: در گذشته ما مشکلاتی برای پخش برنامه‌ها داشتیم اما اکنون با برنامه‌ریزی‌های جدید مشکلی با برنامه‌ها نداریم و دستمان باز است؛ پس تصمیم گرفته شد كه هرکس سعی کند اقشار گروه خودش را جذب کند و امیدواریم این برنامه بتواند مخاطب جوان و گروه دانشجویان را جذب کند.

وی تاکید کرد: هرکسی که دوست دارد صدایش در هر موضوعی از طریق رسانه ملی پخش شود، ما از این همت تشکر و پشتیبانی می‌کنیم.

خبرنگار: میرزایی
عکاس: امامی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی