پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۱۳۰
|
کد خبر: ۱۹۸۰
مدیر سالن آمادگی جسمانی و بدنسازی دانشگاه بوعلی سینا اظهار داشت: این سالن مجهر به بیش از ۲۰ دستگاه ورزشی به روز است و در آینده با توجه به فضا و نیاز و استقبال افزایش پیدا خواهد کرد. همجنین این سالن برای آقایان و بانوان قابل استفاده است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۷

دکتر یعقوب مهری الوار دکترای فیزیولوژی ورزشی از دانشگاه بوعلی سینا و مدیر سالن آمادگی جسمانی و بدنسازی دانشگاه، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا گفت: ساخت این محل از سال گذشته آغاز شده و چون بودجه این کار را به طور شخصی تامین کرده ام این احداث جزوی از بخش خصوصی به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: همچنین به دلیل اینکه فضای آن را دانشگاه در اختیارمان قرار داده است، این سالن قابل استفاده برای دانشجویان، اساتید و کارمندان می‌باشد و هدف از این کار پر کردن اوقات فراغت دانشجویان و تحقق به ضروریات ورزشی جوانان است.

مهری تصریح کرد: روزهای فرد مخصوص آقایان است که مسوول آن خودم هستم و روزهای زوج مخصوص بانوان از ۸ صبح تا ۱۸ عصر است؛ ولی با توجه به تقاضا قابل تغییر می‌باشد.

وی گفت: مسوول بخش بانوان خانم‌ فهیمه عرفانی آداب کارشناس ارشد رشته از دانشگاه بوعلی سینا و از مربیان باشگاه‌های ورزشی همدان است.

وی خاطر نشان کرد: هزینه استفاده از سالن برای دانشجویان ۳۰ هزار تومان، برای کارمندان و خانواده‌های آنان ۴۰ هزار تومان و برای اساتید و خانواده‌های آنان ۴۵ هزار تومان است. هزینه برنامه هم بسیار کم است و حرکت‌های عمومی روی دیوار نصب خواهند شد.

مدیر سالن آمادگی جسمانی و بدنسازی دانشگاه تشریح کرد: این سالن مجهر به بیش از ۲۰ دستگاه ورزشی به روز است و در آینده با توجه به فضا و نیاز و استقبال افزایش پیدا خواهد کرد.

وی عنوان کرد: سالن بدنسازی بین زمین چمن و استخر دانشگاه می‌باشد که هدف از نزدیکی بین استخر و سالن بدنسازی نیاز دانشجویان به دوش بعد از تمرین است.

وی در پایان گفت: این سالن از همین امروز قابل استفاده است و منتظر حضور گرم دانشگاهیان هستیم.

خبرنگار: میرزایی
عکاس: امینی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست