پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۸۳۰
|
کد خبر: ۲۰۳۹
رئیس دانشگاه بوعلی سینا در کنگره شهدای دانشجوی استان همدان:

جوانان سرمایه‌های کشور هستند/ دانشگاه یکی از حلقه‌های اقتصاد معنوی است

دکتر یعقوب محمدی فر، رئیس دانشگاه بوعلی سینا بیان کرد: همدان مفتخر است که ۸ هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده است، که از این تعداد ۱۵۲ نفر شهدای دانشجو هستند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۳ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، شامگاه روز سه شنبه 30 بهمن 97، دکتر یعقوب محمدی فر، رئیس دانشگاه بوعلی سینا، در کنگره شهدای دانشجوی استان همدان و شهدای گردان ۱۵۵ حضرت علی اصغر (ع) که در مسجد بزرگ دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد، ضمن خیر مقدم به حضار اظهار داشت: همدان مفتخر است ۸ هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده است، که از این تعداد ۱۵۲ نفر از شهدای معزز دانشجو هستند.

وی بیان کرد: در سال ۹۳ پس از جلسات متعدد، تصمیم به برگزاری کنگره شهدای دانشجو گرفتیم؛ که خوشبختانه در اولین برنامه در سال ۹۳ از حضور سردار سرلشگر رحیم صفوی مفتخر شدیم.

دکتر محمدی فر افزود: دومین دوره از کنگره نیز که با مسابقات ورزشی و کتابخوانی همراه بود، در سال ۹۶ برگزار شد و هرکدام از دانشگاه‌ها مسؤولیتی را برعهده گرفتند.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا عنوان کرد: یکی از افتخارات همدان تقدیم شهید احدی، رتبه اول کنکور، به جمع شهدای دانشجو است؛ که یکی از جوایز بنیاد نخبگان به نام این شهید والامقام به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: از داشتن چنین جوانانی مفتخریم؛ چرا که جوانان سرمایه‌های کشور هستند، امیدواریم چنین مراسم‌هایی که سبب آشنایی با شهیدان می‌شود زمینه را برای فعالیت‌های جانبی فراهم کند.

محمدی فر خاطرنشان کرد: جوانان باید با شرکت در این مراسم‌ها بتوانند با مسائل معنوی شهدا آشنا شوند و راه آن‌ها را ادامه دهند. امیدواریم محفل دانشگاه های استان با جنبه‌های مختلفش که یکی از حلقه‌های اقتصاد معنوی همدان است، بیشتر بتواند چنین مراسم‌هایی را برگزار کنند.

خبرنگار: معتمد

عکس: امامی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست