پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۱۸۴
|
کد خبر: ۲۰۵۴
دکتر سیدمسعود ذوالحواریه درآستانه روز زن:

نرخ بیکاری بانوان در دامپزشکی استان همدان، کمتر از ۵ درصد است

دکتر سیدمسعود ذوالحواریه رئیس نظام دامپزشکی استان همدان، در آستانه زادروز زهرای مرضیه(س) و روز زن، اعلام کرد: نرخ بیکاری در حوزه بانوان در دامپزشکی استان همدان، کمتر از ۵ درصد است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۴ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، در دیدار دکتر سیدمسعود ذوالحواریه رئیس نظام دامپزشکی استان همدان، در آستانه زادروز حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، با خانم دکتر علی محمدی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان، بر حمایت از اشتغال بانوان در حوزه دامپزشکی تاکید شد.

در این دیدار، دکتر ذوالحواریه، اعلام کرد: نرخ بیکاری در بخش بانوان دامپزشکی استان، کمتر از پنج درصد است و نشان از توجه ویژه به اشتغال بانوان در استان دارد، اما نقش های مادری، همسری و شغلی، فشار و استرس کاری را بر بانوان دوچندان می کند و با توجه به سختی شرایط کاری دامپزشکی، باید زمینه های کاهش فشار اجتماعی و خانوادگی را فراهم کرد، تا جامعه بتواند به نحو احسن از این بخش از سرمایه انسانی یعنی نیروی کارآفرینی بانوان بهره‌مند شود.

همچنین، دکتر علی محمدی، در این دیدار اطمینان داد تا از تمام ظرفیت‌های موجود در نهادهای دولتی استان برای تبیین جایگاه بانوان شاغل دامپزشکی و استانداردهای شغلی برای این دسته از بانوان استان با اعمال انواع حمایت‌های اجتماعی و اقتصادی نظیر بیمه تامین اجتماعی و آموزش های تخصصی برای بهبود امور بانوان همت کند.

در پایان این نشست، از مدیرکل امور بانوان استانداری برای شرکت در همایشی که به مناسبت روز زن و تجلیل از بانوان شاغل دامپزشکی در هفته آینده برگزار خواهد شد، دعوت به عمل آمد.

خبرنگار: معتمد


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی