پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۳۹۸
|
کد خبر: ۲۰۸۶
دکتر سید رسول عمادی گفت: امروزه اگر رشته تکنولوژی آموزشی توسعه پیدا کرده به برکت حمایت ها و زحمت های پیشکسوت هایی چون دکتر داریوش نوروزی است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر سید رسول عمادی عضو هیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا و رئیس هیأت مدیره انجمن فناوری آموزشی ایران، در همایش بزرگداشت دکتر داریوش نوروزی و گرامیداشت سالروز امور تربیتی و تربیت اسلامی که با تلاش انجمن علمی دانشجویی علوم تربیتی در سالن شهید چیت سازیان دانشکده علوم انسانی دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد، گفت: در این همایش بنا داریم تا از یک استاد فرهیخته و ارزشمند تقدیر کنیم، که دائم از علم، عمل و اخلاق دکتر نوروزی شرح داده شده است؛ واقعا لذت می برم که این چنین اساتید ارزشمندی برای فراگیران این مرز و بوم می توانند تاثیر گذار باشند.

دکتر عمادی در ادامه افزود: خدمات دکتر نوروزی را از دانشجویان و تربیت شدگان ایشان به دفعات می شنویم و خواهیم شنید؛ بدون شک من و همکارانم زمانی که برای تأسیس انجمن فناوری آموزشی ایران تصمیم گرفتیم، با تمام وجود دکتر نوروزی بیش ترین حمایت و بیش ترین تشویق را کردند.

رئیس انجمن فناوری و تکنولوژی ایران خاطرنشان کرد: امروزه اگر رشته تکنولوژی آموزشی توسعه پیدا کرده، به برکت حمایت ها و زحمت های پیشکسوت هایی همچون دکتر داریوش نوروزی است.

وی در ادامه گفت: بنده به عنوان یک شاگرد همواره از پیشکست های خودم کمال تشکر و قدردانی را دارم؛ دکتر نوروزی و دیگر اساتید برجسته بدانند تا زمانی که در دانشگاه بوعلی سینا، به عنوان عضو کوچکی مشغول به کار هستم هرگز این زحمات را فراموش نمی کنم.

دکتر عمادی در پایان از طرف اعضای هیأت مدیره انجمن فناوری آموزشی ایران و همکاران خود در گروه علوم تربیتی از دکتر داریوش نوروزی تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار: آقایی
عکاس: حسنی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری