پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۳۰۶
|
کد خبر: ۲۰۸۷
دکتر سیروس قنبری تأکید کرد: یک استاد خوب باید در حوزه آموزش موفق باشد، در حوزه پژوهش صداقت و پشتکار داشته باشد، به خوبی شاگردان را پرورش دهد و تلاش کند تمام دستاورد های علمی و تجربیات خودش را در اختیار تمام دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی قرار دهد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر سیروس قنبری، رئیس دانشکده علوم انسانی و عضو هیأت علمی گروه علوم تربیتی در بزرگداشت دکتر داریوش نوروزی و گرامیداشت سالروز امور تربیتی و تربیت اسلامی که با تلاش انجمن علمی دانشجویی علوم تربیتی در سالن شهید چیت سازیان دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد، گفت: دکتر نوروزی و دکتر نوروزی ها میراث ملی و اخلاقی ما هستند؛ وظیفه ما دانشگاهیان این است که پاسدار میراث علمی و اخلاقی باشیم و این نشست هم در همین راستا برگزار شده است.

وی افزود: یک استاد خوب باید در حوزه آموزش موفق باشد، در حوزه پژوهش صداقت و پشتکار داشته باشد، به خوبی شاگردان را پرورش دهد و تلاش کند تمام دستاورد های علمی و تجربیات خودش را در اختیار تمام دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی قرار دهد.

قنبری تشریح کرد: در کنار این ویژگی ها پرهیز از شهرت، دقت نظر و نکته سنجی، صداقت بیان، خرسند گیری از علم و سادگی بی تکلفی از خصوصیات بارز یک استاد خوب است.

وی خاطرنشان کرد: لازم می دانم به عنوان عضو کوچک دانشکده علوم انسانی از اعضای انجمن علمی دانشجویی علوم تربیتی و استاد راهنما این انجمن دکتر فرامرز محمدی پویا تشکر کنم وهمچنین از دکتر سید رسول عمادی رئیس انجمن علمی فناوری آموزشی ایران، که از برگزاری این نشست حمایت کردند، تقدیر می کنم.

رئیس دانشکده علوم انسانی عنوان کرد: امیدوارم خداوند به دکتر نوروزی سالیان سال عمر با عزت بدهد و مراکزآموزشی دانشگاه ها و نظام آموزش عالی کشور از خدمات و توانمندی علمی و پژوهشی این بزرگوار بهرمند شوند.

خبرنگار: حوائجی
عکاس: حسنی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری