پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۵۲۷
|
کد خبر: ۲۲۱۰
با توجه به درخواست داوطلبان در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹، برای آخرین بار همانند آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ سنجش داوطلبان با دو آزمون جداگانه (دو مجموعه سوال) انجام خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۸

به گزارش بسنا، سازمان سنجش آموزش کشور مصوبات هفدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در ۲۶ اسفند ۹۷ در رابطه با آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ را اعلام کرد.

بر اساس مصوبه هفدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در ۲۶ اسفند ۹۷ با توجه به درخواست داوطلبان، در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ برای آخرین بار همانند آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ سنجش با دو آزمون جداگانه (دو مجموعه سوال) انجام خواهد شد، ضمناً از مباحث مشترک دو نظام آموزشی قدیم و جدید (۶-۳-۳) سوال یکسان طرح خواهد شد.

بر این اساس یک آزمون (یک مجموعه سوال) برای دانش‌آموزان نظام قدیم و یک آزمون (یک مجموعه سوال) برای دانش‌آموزان نظام جدید (۶-۳-۳) طراحی می‌شود.

داوطلبان با توجه به اینکه فارغ‌التحصیل نظام قدیم یا نظام جدید آموزشی هستند لزوماً باید در آزمون مربوط به نظام آموزشی که در آن فارغ‌التحصیل شده‌اند، شرکت کنند.

به گزارش مهر، برای داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ نیز با توجه به نوع نظام آموزشی دو نوع سوال متفاوت تهیه و در جلسه آزمون تحویل خواهد شد. برای داوطلبان نظام آموزشی جدید ۶-۳-۳ (دانش آموزان فعلی نظام جدید پایه دوازدهم) یک نوع سوال و برای نظام آموزشی سالی واحدی (دارنده پیش‌دانشگاهی) و ترمی واحدی (دارنده پیش‌دانشگاهی) و نظام قدیم یک نوع سوال دیگر طراحی می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آموزش و پژوهش