پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۳۵۷
|
کد خبر: ۲۲۲۶
معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان اعلام کرد:

رایزنی برای رفع مشکل رستوران های دانشجویی در سال تحصیلی جدید

دکتر مجتبی صدیقی با اشاره به کمبود گوشت در برخی شهرها اعلام کرد: در سال تحصیلی جدید رایزنی‌هایی صورت گرفته تا رستوران‌های دانشجویی تأمین شده و مشکلی نداشته باشند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۸

به گزارش بسنا، دکتر مجتبی صدیقی درباره اینکه آیا تورم موجود در جامعه بر روی کیفیت غذای دانشجویی اثر گذاشته یا خیر گفت: در شروع سال تحصیلی ۹۷ با مشکل افزایش قیمت مواد غذایی روبرو شدیم. این مسئله باعث شد که استفاده دانشجویان از فضای رستوران و غذاخوری‌ها افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: مقداری هم در ابتدای ترم در تأمین مواد اولیه با مشکل مواجه بودیم که با هماهنگی که با وزارتخانه‌های صنعت و جهاد کشاورزی صورت گرفت، اقلام اساسی با نرخ دولتی مصوب تأمین شد و مقداری هم از سازمان هدفمندی‌ها کمک گرفتیم و مشکل دانشگاه‌ها را رفع کردیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان تصریح کرد: در نیم سال جدید تحصیلی نیز بحث تأمین گوشت مطرح است. در برخی شهرها با کمبود مواجه هستیم که اخیراً صحبت‌هایی صورت گرفته و قول داده‌اند که رستوران‌های دانشگاه‌ها را تأمین کنند و ما مشکلی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: در کیفیت غذا نیز در سال ۹۷ مشکلی نداشتیم، درباره افزایش قیمت غذای دانشجویی در سال ۹۸ نیز اگر افزایشی داشته باشد درصد اندکی خواهد بود که هر ساله انجام می‌شود تا دانشجویان نیز متحمل سختی نشوند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست