پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۷۴۸
|
کد خبر: ۲۲۵۸
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین همدان در همایش شیمی، نشاط و همدلی گفت: لازم به ذکر است که مردمان این مناطق کمترین هزینه ها را از نظام جمهوری اسلامی ایران گرفته اند و همواره خود را هزینه نظام کرده اند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، سردار مهدی فرجی جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین همدان در همایش شیمی، نشاط و همدلی که با تلاش دانشکده ی شیمی دانشگاه بوعلی سینا در سالن سینمای این دانشکده برگزار شد اظهار داشت: نیروهای سپاه همدان از ۴ فروردین ماه در مناطق سیل زده به ویژه شهر گمیشان وارد عمل شدند که به لطف خداوند و همت مسولین دولتی، ارتش، سپاه و هلال احمر کار مدیریت شده است؛ اما در اهواز و به ویژه لرستان شرایط متفاوت است.

وی افزود: گزارش ها و فیلم های منتشر شده بازگو کننده بخشی از موضوع است این درحالی است که پشت صحنه این حوادث بسیار وخیم و بحرانی است، هرچه روبه جلو نیز پیش می رویم مشکلات بیشتری بروز خواهند کرد.

سردار فرجی ادامه داد: در لرستان ۷۰ روستا هیچ گونه ارتباط زمینی با سایر نقاط ندارند؛ در حال حاضر سپاه انصار الحسین همدان سه منطقه را با تمامی امکانات پوشش می دهد که به تازگی هم شهرستان چگینی را تحویل گرفته است؛ البته لازم به ذکر است که مردمان این مناطق کمترین هزینه ها را از نظام جمهوری اسلامی ایران گرفته اند و همواره خود را هزینه نظام کرده اند.

وی تصریح کرد: در کنار فعالیت های ما گروه های جهادی نیز اعزام می شوند، که در ۴ روز گذشته حدود ۶۰ نفر و امروز ۸۵ نفر از دانشجویان همدان به روستای پلدختر استان لرستان اعزام شدند و در شرایطی بسیار سخت دست از تلاش برای بهبود وضعیت برنمی دارند.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین همدان در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم ازآنچه که تکلیف و وظیفه ماست همچنین در امتحاناتی که خداوند پیش روی ما قرار داده است سربلند باشیم و از آنچه که خیر ما می باشد استفاده کنیم.

خبرنگار: حوائجی

عکس: امامی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی