پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۴۲۹
|
کد خبر: ۲۲۶۱
نشست هم‌اندیشی اساتید‌ با موضوع راهکارهای عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب با حضور آیت الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۷ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، نشست هم‌اندیشی اساتید‌ با موضوع راهکارهای عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب با حضور آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، دکتر یعقوب محمدی‌فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا و جمعي از اساتید و‌ نخبگان دانشگاه بوعلی سینا، به همت دفتر  هم‌اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه بوعلی سینا در سالن فجر ساختمان مرکزی برگزار شد.

در ابتدای این نشست دكتر محمدی‌فر در رابطه با لزوم ارتباط دانشگاه و حوزه، ماهیت دانشگاه و نگاه نقادانه به سخنرانی پرداخت.

پس از آن آیت الله شعبانی، در رابطه با ضرورت کرسی‌های آزاد اندیشی و پیش فرض‌های گام دوم بیانیه انقلاب سخن گفت.

در ادامه اين مراسم نیز اساتید و نخبگان حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در رابطه با گام دوم بیانیه انقلاب و پیش‌نیاز‌های آن از جمله مشکلات پژوهشی و علمی، رابطه علم و دین، لزوم شروع عدالت و مبارزه با فساد از دانشگاه، لزوم تعریف و بررسی ابهامات پیرامون تحول در علوم انسانی و تمدن مبتنی بر تعالیم اسلامی و تغییر و ‌توسعه در جهت پیشرفت و نقش دانشگاه در تحقق آن پرداختند.


خبرنگار: میرزایی

عکس: امینی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست