پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۶۲۱
|
کد خبر: ۲۲۹۸
در راستای توسعه سلامت پایدار و کاهش عوارض فقر حرکتی در بین دانشجویان برگزار شد؛

نخستین جشنواره ورزشی دانشجویان غیرایرانی استان همدان در دانشگاه بوعلی سینا + گزارش تصویری

نخستین جشنواره ورزشی دانشجویان غیرایرانی استان همدان، در راستای توسعه سلامت پایدار و کاهش عوارض فقر حرکتی در بین دانشجویان، در دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۶ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، نظر به ضرورت توسعه سلامت پایدار و کاهش عوارض فقر حرکتی در بین دانشجویان غیرایرانی، که به دلیل دوری از خانواده های خود و تحمل ناگواری هایی که گاهی تحت تأثیر دوری از خانواده بر زندگی خوابگاهی آنها مستولی می شود، دفتر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه در تعامل با معاونت های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا، جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان غیرایرانی را برگزار کرد.

در اجرای بخشی از این برنامه، نخستین جشنواره ورزشی مسابقه کریکت با حضور دانشجویان غیرایرانی استان همدان در دانشگاه بوعلی سینا برگزار گردید.

از آنجا که مسابقه کریکت برای اولین بار به صورت رسمی در دانشگاه بوعلی سینا برگزار می گردید، این جشنواره اهمیت فراوانی داشت. بر همین اساس، برگزاری متوالی این سنخ مسابقات ورزشی در سطوح دانشگاهی، استانی و کشوری، در برنامه فعالیت های فرهنگی ورزشی دفتر همکاری های بین المللی دانشگاه بوعلی سینا قرار گرفته است.

لازم به ذکراست، در این جشنوارة ورزشی، تیم کریکت دانشجویان کشور سریلانکا و تیم کریکت دانشجویان کشور پاکستان به ترتیب اول و دوم شدند.


خبرنگار: اسماعیلی

عکس: آقایی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی