پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۶۴۲
|
کد خبر: ۲۸۹
به همت دانشگاهیان رقم خورد؛

گل های گلریزان دانشگاه پُربار شد

آحاد دانشگاهیان و مسؤولین استانی، در جشن گلریزان دانشگاه بوعلی سینا برای هموطنان زلزله زده غرب کشور، بار دیگر خوش درخشیدند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا، بسنا، امروز چهارشنبه 16 اسفند، در آستانه ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، به همت پایگاه شهید امینی دانشگاه، جشن گلریزان برای کمک به هموطنان زلزله زده غرب کشور با حضور دکتر محمدی فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه، شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان، حاج حسین توکلی مشاور امور ایثارگران استاندار همدان، سرهنگ امیری فرمانده بسیج ادارات و سازمان های دولتی استان، مدیران و مسؤولین استانی، اساتید و دانشجویان دانشگاه در زورخانه پوریای ولی دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد و به علاوه کمک های مردمی، در مجموع، در حدود 70 میلیون تومان وجه نقدی جهت کمک به هموطنان زلزله زده غرب کشور جمع آوری شد.

در این مراسم، دکتر یعقوب محمدی فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا، ضمن تشکر از برگزارکنندگان این برنامه، گفت: مردم ما، نه تنها درحوادث اخیر بلکه حدود2000 سال است که اتحاد و همدلیشان را به همه نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران، همیشه با وجود تمام مشکلات، ایثار و مردانگی خود را به جهانیان اثبات کرده اند و این ریشه در باورهای عمیق فرهنگی و اصیل ایرانی اسلامی دارد.

دکتر محمدی فر اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم ازاین فجایع درس بگیریم و برای آینده این کشور، در امنیت سازه های ساختمانی بیشتر دقت و نظارت به خرج بدهیم.

حجت الاسلام والمسلمین علی محمد عباسی نیز در مراسم گلریزان برای کمک به هموطنان زلزله زده بیان کرد: برای کمک کردن نیازی به داشتن ثروت نیست وتنها نفس عمل مهم است. فقرا و مردمی که ممکن است به یاری ما نیازمند باشند، نعمت و امانت خداوند برروی زمین اند و به مثابه این، ثروتمندان وکلای خداوند در زمین هستند و وظیفه یاری رساندن به آنها را دارند.

وی همچنین با ذکر احادیثی از اهل بیت علیهم السلام سخنان خود را ادامه داده و افزود: حضرت زهرا سلام الله علیها از آنچه که دوست می داشت انفاق می کرد و ما نیز به تأسی از آن بزرگان، باید در این راه گام برداریم و راهرو راه آنان باشیم، تا به فضل الهی نیازمندی در اطراف نباشد و بتوانیم مشکلات مردم را با همت خود حل و فصل کنیم.

خبرنگار: حیدری

عکس: امینی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست