پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۶۲۸
|
کد خبر: ۳۱۹
در سالن شهيد چيت سازیان دانشكده علوم انسانی برگزار شد؛

مرحله فينال دادگاه حقوق مجازي

آخرين جلسه دادگاه حقوق مجازي با حضور معاون قضائي رئيس كل دادگستري استان همدان، به عنوان قاضي دادگاه و دكتر محمد مولودي، به عنوان استاد ميهمان و دو تيم راه يافته به مرحله پاياني و جمعي از اساتيد و دانشجويان رشته حقوق دانشگاه بوعلي سينا برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۹ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶

به گزارش خبرنگار بسنا، آخرين جلسه دادگاه حقوق مجازي با حضور حسن خانجاني موقر، معاون قضائي رئيس كل دادگستري استان همدان، به عنوان قاضي دادگاه و دكتر محمد مولودي عضو هیأت علمی گروه حقوق دانشگاه بوعلی سینا، به عنوان استاد مشاور و دو تيم راه يافته به مرحله پاياني و جمعي از اساتيد و دانشجويان رشته حقوق دانشگاه بوعلي سينا، در سالن شهيد چيت سازسان دانشكده علوم انسانی برگزار شد.

تيم هاي "نداي عدالت(تيم وكلاي خوانده)" متشكل از: فاطمه خلوصي، فاطمه صالح، فائزه عطايي، مرضيه احمدي تجويد، فاطمه شيري و"ره جويان عدالت(تيم وكلاي خواهان)" متشكل از: علي سياوشي، مهدي منتشلو، امين تاري مرادي، ميلاد غلامي، دو تيم راه يافته به مرحله پاياني و حاضر در مسابقه بودند.

در ابتداي این دادگاه مجازي، مهدي منتشلو، نماينده تيم خواهان، دادخواست خود را به دادگاه تقديم كرده و اعتراض خود را نسبت به رأي صادره اعلام كرد.

در ادامه، فاطمه صالح، نماينده تيم خوانده، جهت احقاق حقوق موكلين خود، ايرادات اين دادخواست را به دادگاه ارائه داد.

همچنین در ادامه این جلسه دادگاه، امين تاري مرادي، نماينده تيم خواهان و فاطمه خلوصي، نماينده تيم خواسته، هر كدام دفاعيات خود را در خصوص موضوعات و اعتراضات مطرح شده بيان كردند.

در نهایت، حسن خانجاني موقر، معاون قضائي رئيس كل دادگستري استان همدان، به عنوان قاضي این دادگاه، سؤالات مد نظر خود را از نمايندگان دو تيم خواهان و خوانده پرسيده و نمايندگان در صدد پاسخ برآمدند و پس از آن، قاضي دادگاه، حكم صادره مبتني بر مواردي طرح شده در دادگاه، قرائت كرد.

در پایان جلسه، دكتر محمد مولودي عضو هیأت علمی گروه حقوق دانشگاه بوعلی سینا، ضمن تبريك به هر دو گروه و اشاره به اين موضوع كه دو تيم در جلسه هم سطح بودند، تيم خوانده را به علت داشتن ايرادات كمتر به عنوان تيم برگزيده مسابقه اعلام كرد.

وي گفت: ملاك ما براي انتخاب تيم برگزيده، نتيجه ي دادرسي نيست، بلكه جنبه هاي علمي پرونده مي باشد.

اين مراسم با اهداي جوايز به آقاي حسن خانجاني موقر و دكتر مولودي و اعضاي تيم خوانده به عنوان تيم برگزيده به پايان رسيد.

خبرنگار: مولوی

عکس: طاووسی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری