پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۱۸۹
|
کد خبر: ۳۴۰
دکتر اسدالله نقدی، در مراسم تجلیل از کارکنان امور دانشجویی دانشگاه:

حریم قانون و حرمت دانشجو باید سر لوحه کارمان قرار بگیرد

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا گفت: حریم قانون و حرمت دانشجو باید سر لوحه کارمان قرار بگیرد. دانشجو باید در حدود قانون و آنچه قانون برایش تعریف کرده است، برخوردار شود و حرمت دانشجو باید حفظ شود.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا، بسنا، دکتر اسدالله نقدی معاون دانشجویی دانشگاه، امروز در مراسم تجلیل از کارکنان امور دانشجویی دانشگاه، در سلف مرکزی دانشجویان، گفت: کار در حوزه معاونت کار دشواری است که به راحتی نمی شود از آن انتقاد کرد و ظرافت های کاری خاص خودش را دارد.

وی افزود: با وجود تمام زحماتی که در این حوزه کارکنان متحمل می شوند، اگر به عنوان مثال برخورد بدی از سوی ناظمه ها در خوابگاه صورت بگیرد، تمام این زحمات فراموش می شود و گلایه و شکایت بجای می ماند.

دکتر نقدی ادامه داد: ما ساعت کاری نداریم حتی در نیمه شب هم پیش آمده که برای امور مختلف باهم تبادل نظر می کنیم. کار کردن در حوزه معاونت سواد روانشناختی و اجتماعی لازم دارد. ما از افرادی که در این حوزه در حال فعالیت هستند تقاضا داریم دقت کار را مضاعف کنند.

وی اضافه کرد: سال ۹۷ باید بهتر از ۹۶ باشد. دانشگاه بوعلی سینا باید در حوزه های مختلف مثل تغذیه، تربیت بدنی ، خوابگاه و مشاوره، الگوی دیگر دانشگاه ها باشد.

معاونت دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا بیان کرد: رویکرد و روش ما بطور کلی و در معاونت دانشجویی یک قدم جلو رفتن در ارائه غذای سالم و با کیفیت و الگوی متنوع است. باید به دنبال تنوع بخشی بیشتر باشیم. امیدواریم در سال ۹۷ اتفاقات خوبی با ورود و همکاری بخش خصوصی با دانشگاه بیوفتد.

وی ادامه داد: دانشجوی ما باید در وعده غذایی قدرت انتخاب داشته باشد و الزاما از سیستم مرکزی دولتی سلف دانشگاه استفاده کند. امروزه برخی دانشگاه ها تنوع بخشی غذایی را رعایت کردند.

دکتر نقدی اظهار داشت: امسال سال مالی بسیار سختی برای دانشگاه بود. ما بارها از صندوق درخواست کمک می کردیم. دکتر محمدی فر بالغ بر ۱۳۶ نامه برای اوضاع مالی به مسؤولین ذی ربط نوشتند. اما در امسال وضعیت بسیار بهتر از قبل شده است.

وی بیان کرد: حریم قانون و حرمت دانشجو باید سر لوحه کارمان قرار بگیرد. دانشجو باید در حدود قانون و آنچه قانون برایش تعریف کرده است برخوردار شود و حرمت دانشجو باید حفظ شود. کارکنان باید ظرافت کار و دقت را در نظر بگیرند.

خبرنگار : معتمد

عکاس: امینی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو