پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۶۲۷
|
کد خبر: ۳۵۰
از تندیس سردار شهید حاج‌حسین همدانی، سامانه نمایشی موشکی و 28 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس امروز طی آئینی با حضور مسؤولان استان و فرماندهان نظامی و انتظامی در باغ موزه دفاع مقدس همدان رونمایی شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

به گزارش بسنا، سردار مهدی ظفری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در آئین رونمایی از تندیس، با بیان اینکه ساخت تندیس و نماد کوچکترین کار برای اینگونه شخصیت‌های بزرگ و ماندگار است، اظهار کرد: سردار شهید حسین همدانی محور شکل‌گیری دفاع از حرم است بنابراین ساخت تندیس و نمادسازی از او زمانی قابل‌ارزش است که منجر به ترویج اندیشه هایش شود.

وی با اشاره بر کاستن از تبلیغات در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خاطرنشان کرد: برای موفقیت در این راه به گفتمان‌سازی و جریان‌سازی نیاز داریم.

در این آئین همچنین 28 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس که به قلم نویسندگان همدانی و با حمایت اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان منتشر شده، رونمایی شد.

همچنین در این مراسم، از سامانه نمایشی موشکی رونمایی شد، این موشک از خانواده موشک‌های دوربرد شهاب است که توسط متخصصان صنعت دفاعی کشور طراحی و تولید شده است
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی