پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۸۴۸
|
کد خبر: ۴۵۷
دکتر عبدالرحیم بادامچی‌زاده، استاد آمار و ریاضی و عضو هیأت علمی گروه آمار دانشکده علوم ریاضی و رایانه دانشگاه علامه طباطبائی به دلیل سکته قلبی درگذشت.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۷

به گزارش بسنا و به نقل از عطنا، مرحوم دکتر بادامچی‌زاده، دانشیار گروه آموزشی آمار دانشکده علوم ریاضی و رایانه دانشگاه علامه طباطبائی بود که روز گذشته بر اثر سکه قلبی دار فانی را وداع گفت.

از جمله مهمترین سوابق علمی و پژوهشی مرحوم بادامچی‌زاده که متولد چهارم اردیبهشت‌ماه، ۱۳۴۳ بود را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

لازم به ذکر است، مراسم تدفین آن مرحوم روز جمعه ۲۴ فروردین‌ماه، ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح در بهشت زهرا برگزار می‌شود. ضمن‌آنکه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح نیز مراسم تششیع در مقابل منزل آن مرحوم واقع در خیابان کارگرشمالی، نرسیده به بیمارستان قلب، خیابان شهریور، پلاک ۵٠، برگزار شده و وسیله ایاب و ذهاب در همین مکان مهیا است.

همچنین مراسم شام غریبان، جمعه شب ۲۴ فروردین‌ماه از ساعت ٢٠ الی ٢١ در مسجد امیر واقع در خیابان امیرآباد، روبروی پمپ بنزین و مراسم ترحیم آن مرحوم از ساعت ١٨ الی ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز یکشنبه، ۲۶ فروردین‌ماه در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه