پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۷۵۱
|
کد خبر: ۴۶۱
مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا خبر داد؛

برگزاری دومین جشنواره سراسری قرآنی و عترت اساتید دانشگاه های سراسر کشور

دکتر حسن سجادی پور در گفت و گو با بسنا، از برگزاری دومین جشنواره سراسری قرآنی و عترت اساتید دانشگاه های سراسر کشور خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۷

دکتر حسن سجادی پور مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا، در گفت و گو با خبرنگار بسنا، از برگزاری دومین جشنواره سراسری قرآنی و عترت اساتید دانشگاه های سراسر کشور خبر داد.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام این دوره از مسابقات تا اواخر فروردین ماه تمدید شده است، تأکید کرد: این مسابقات در سه مرحله دانشگاهی، سراسری و ملی برگزار می شود.

دکتر سجادی پور با تأکید بر اینکه این دوره از مسابقات در 5 بخش آوایی، کتابخوانی، پژوهشی، ادبی و هنری برگزار می شود گفت: داوری کلیه بخش های مسابقات از سوی دبیرخانه مرکزی جشنواره، واقع در دفتر وزارت علوم انجام خواهد گرفت و نفرات برتر به مرحله سراسری و ملی راه خواهند یافت.

وی افزود: کلیه مسابقات کتبی و قرائت در دو بخش اول همزمان بصورت سراسری در کلیه دانشگاه های سطح کشور از تاریخ 24 تا 26 اردیبهشت ماه برگزار می گردد و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به دفتر معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا مراجعه نمایند.

مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا با بیان اینکه فرصت ارسال آثاردر سه بخش نهایی تا پایان شهریور ماه خواهد بود گفت: بزودی تبلیغات و اطلاع رسانی این دوره از مسابقات در سطح دانشگاه بوعلی سینا برای آگاهی اساتید جهت شرکت در مسابقات انجام خواهد گرفت.

وی در پایان صحبت های خود خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری جشنواره قرآن وعترت ویژه اساتید دانشگاهی، ارتقاء سطح فرهنگی و معنوی دانشگاهیان و نیز جایگاه اساتید در بستر سازی و گسترش فرهنگ قرآنی در سطح دانشگاه خواهد بود.

خبرنگار: داوری
عکس: امینی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست