پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۳۳۲۵
|
کد خبر: ۴۶۱۳
مسابقات برنامه‌نویسی ICPC 2020 – Hamedan با شرکت ۲۷ تیم از دانشگاه‌های بوعلی‌سینا، صنعتی همدان و آزاد اسلامی واحد همدان برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۱۰ آذر ۱۳۹۹

به گزارش خبرنگار بسنا، پنج مرحله از رقابت برنامه‌نویسی ICPC 2020 – Hamedan با شرکت ۲۷ تیم از دانشگاه‌های بوعلی‌سینا، صنعتی همدان و آزاد اسلامی واحد همدان برگزار شد.

این مسابقات که به همت انجمن‌های علمی دانشجویی به صورت آنلاین برگزار می‌شود، با استقبال علاقه‌مندان حوزه برنامه‌نویسی الگورتیمی مواجه شده است.

این رقابت‌ها با هدف رشد و ارتقاء سطح علمی علاقه‌مندان و آمادگی جهت شرکت در مسابقه برنامه‌نویسی غرب آسیا – سایت شریف شکل گرفته است، که مرحله مقدماتی آن روز ۲۰ آذرماه برگزار خواهد شد.

تیم علمی اجرایی این دوره از مسابقات متشکل از دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی، امیرحسین بابائیان از دانشگاه بوعلی‌سینا، علیرضا شرزه‌ئی از دانشگاه صنعتی همدان و حسین چوبین از دانشگاه آزاد اسلامی همدان، می‌باشد.

لازم به ذکر است که در مجموع ۵ مسابقه برگزار شده و تیم مزمز از دانشگاه بوعلی‌سینا با حل ۲۹ سوال به عنوان تیم اول، تیم چالاک از دانشگاه بوعلی‌سینا با حل ۲۲ سوال به عنوان تیم دوم و تیم Gingoe از دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با ۲۲ سوال به عنوان تیم سوم دست یافتند.

در این مسابقات روش رتبه‌بندی براساس تعداد سوال حل‌شده و با در صورت اشتراک در تعداد سوال، زمان حل مورد بررسی قرار می‌گیرد، همچنین ارسال پاسخ غلط برای هر سوال پنالتی امتیازی در بر دارد.

اعضای تیم‌های برتر عبارتند از:

مزمز:
۱. سید آریا موسوی فر
۲. محمدرضا نوری
۳. کیارش پرویزی

چالاک:
۱. محمدامین چیتگرها
۲. محمدعرفان حمیدی مقدم
۳. حسام کوچکی
Gingoei:
1. فاطمه رضایی
2. فاطمه نظری


خبرنگار: مولوی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی برنامه نویس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
به دانشگاه های شهرستان هم اطلاع میدادن ما هم شرکت می کردیم... همدانیا همه چیز رو فقط برای خودشون میخان
علم و فناوری